چگونه با ناامیدی مبارزه کنیم

وقتی احساسات و ناامیدی منفی در زندگی ما بوجود می آید ، می توانیم با آنها مبارزه کنیم تا آنها با مشکلات بعدی زندگی ما روبرو نشوند.

اگر تا به حال ناامید شده اید ، ممکن است لازم باشد این مقاله را بخوانید.

یادداشت مهم
به یاد داشته باشید که هرگز ناامیدی خود را به شکل درماندگی و عصبانیت به عزیزانتان نشان ندهید.

اخبار ناامید کننده و اتفاقات ناخوشایند برای کل ذهن شما اتفاق می افتد و در اینجا اتفاقات بد از شما می آید و شما باید هزینه آن را بپردازید.

بنابراین ، مواقعی احساس ناامیدی می کنید که اخبار ناگهانی به شما می رسد و تا حدی اخباری در شما کاشته می شود ، که شما را به آن ناامیدی سوق داده است ، احساسی که منجر به ناامیدی در کار و ازدواج می شود و احساس بدی که به شما دست می دهد و این حقیقت است.

اما واقعیت این است که ذهن انسان کاملاً به این مشکلات پاسخ می دهد ، بنابراین شرایط دشواری که فرد در آن قرار دارد ممکن است تا حدی راهی برای غلبه بر آن پیدا کند و بدرخشد.

در واقع ، با نحوه طراحی مغز ما ، این دوام غم و اندوه طولانی وجود ندارد.

چگونه با ناامیدی مبارزه کنیم

گاهی اوقات ما نیاز داریم که یک یادآوری ملایم برای کمک به ما در مقابله با ناامیدی ارسال کنیم ، و این دقیقاً همان چیزی است که این مقاله در مورد آن است.

بنابراین ، احساس ناامیدی از خبرهای ناگهانی و ناگهانی احساس ناامیدی در خود و احساس ناامیدی در محل کار و احساس ناامیدی در ازدواج را برمی گرداند و آن را در خود جمع می کنید.

کنار آمدن با ناامیدی
مقابله با هرگونه ناامیدی که ممکن است در محل کار باشد ، روابط اجتماعی با دوستان ، تا حدی از یک روش خاص پیروی می کند. شدت وضعیت بستگی دارد ، در غیر این صورت درمان همان است.

مراحل زیر نحوه غلبه بر ناامیدی و ناامیدی را نشان می دهد.

گریه کن لطفا
به یک پست مخفی بروید (گریه کنید) یک فیلم غمگین تماشا کنید ، خود را در دستشویی حبس کنید ، دوش بگیرید و هر کاری دوست دارید انجام دهید ، اما گریه کنید.

گریه به عنوان نشانه ای از ضعف اشتباه گرفته می شود ، به ویژه هنگامی که مردان بیشتر نگران هستند.

گریه مکانیسمی است که تمام احساسات درونی را آزاد می کند ، تمام استرس و تنش را از شما دور می کند و به شما احساس راحتی و سبک می کند.

بنابراین اگر اشکهای شما می خواهد جاری شود ، جلوی آنها را نگیرید و اجازه دهید جریان پیدا کنند. تنها هنگامی که به ذهن خود اجازه می دهید از شر سموم خلاص شود ، می توانید اقدامات لازم برای بهبود و بهبود را انجام دهید.

وقایع را بپذیرید
هر اتفاقی که برای شما می افتد را بپذیرید ، بسیاری از مردم می خواهند از زیر بار احساسات ناراحت کننده رهایی یابند زیرا برای آنها دردناک است اما تنها پذیرش واقعیت باعث آرامش آنها می شود.

اتفاقات ناامیدکننده ای را که در زندگی شما اتفاق می افتد بپذیرید.
اما چرا پذیرش حوادث زندگی برای کنار آمدن با احساسات ناخوشایند ضروری است؟
زیرا در این صورت افکار شما آرام نخواهد شد و با افکار خود آشتی نخواهید کرد.

افکار منفی و ناامیدکننده در آینده با کمترین تحریک و حتی بیشتر از آنچه شرایط نیاز دارد ، منجر به کسالت می شود.

خودت را متحول کن
افرادی هستند که چنان در فاجعه فرو می روند و چنان غرق در غم و اندوه خود هستند که نمی خواهند از آن خارج شوند.

مردم مستعد خود ترحم و مرحله “متاسفم” هستند. اما اگر این مرحله سپری نشود و اجازه داده شود احساسات بد در زندگی روزمره شما تداخل ایجاد کنند ، بر بهره وری و آرامش شما تأثیر می گذارد. این زمانی است که باید به خود بگویید “دیگر کافی است” و شما باید سعی کنید خود را تغییر دهید و زندگی را ادامه دهید.

چگونه با ناامیدی مبارزه کنیم

خانه را به مکانی برای شادی تبدیل کنید
بدون شک ، احساس ناامیدی ناشی از شکست های مکرر و چند شادی است که مردم به دنبال آن هستند.

در چنین لحظاتی چه باید کرد؟
یکی از بسیاری از کارهایی که مردم واقعاً باید انجام دهند تماشای فیلم های سرگرم کننده است که باعث خنده شما خواهد شد. با کسی که دوستش دارید وقت بگذرانید. وقت خود را با افرادی سپری کنید که شما را خوشحال می کنند.

به دنبال ورزش های ماجراجویی باشید. من چای مینوشم. با افرادی که به طبیعت علاقه مند هستند ارتباط برقرار کنید. کتاب بخوان سخنرانی های بلند پروازانه را بخوانید. آنچه در زندگی شما می گذرد را کشف کنید و اینها هستند که جایگزین افکار ناامیدکننده و گاه به گاه می شوند.

و اگر همه راه های دیگر به شکست منجر شد ، از دیگران ایده بگیرید. به چیزهایی فکر کنید که شما را خوشحال می کند ، به شما کمک می کند تا بدانید چگونه می توانید بی خیال و آرامش کنید.

با احساسات منفی کنار بیایید
به واقعه غم انگیزی که افتاده فکر کنید و آن را در منظر اتفاقات قرار دهید. آیا این مشکل ، با تأثیر ماندگار و ماندگار بر زندگی شما ، بوجود خواهد آمد؟ آیا آنچه اکنون اتفاق افتاده است برای شما در سالهای آینده مهم خواهد بود؟

اگر دایره پاسخ ها به “نه” برگردد ، پس می دانید که همه اینها به شکل موجی است که می گذرد.

در اینجا باید فکر کنید ، حتی اگر پاسخ های حلقه “بله” واضح باشد ، که معمولاً نمی تواند باشد.

در چنین مواردی ، احساسات منفی باعث می شود شما درست فکر نکنید ، بنابراین آنچه ممکن است به آن فکر کنید ، و هنگامی که عصبانیت شما فروکش می کند ، آنچه باقی می ماند جدی نخواهد بود.

بنابراین ذهن خود را به این درک باز کنید که احساسات منفی و تأثیرات آنها ماندگار نیستند و به خود اجازه می دهید از این پس با آنها کنار بیایید.

طرح
آنچه به شما کمک می کند تا از سرخوردگی که درجات مختلف بر شما تأثیر می گذارد جلوگیری کنید ، ترسیم نقشه است.

لیستی از تمام مواردی که از رویدادها آموخته اید تهیه کنید.
درسهایی که آموخته اید و چیزهایی که تجربه کرده اید و چیزهایی که به شما کمک کرده اند بفهمید کجا هستید و چرا این چیزها مورد نیاز هستند زیرا به شما کمک می کند در مورد مردم و خودتان اطلاعات بیشتری کسب کنید و اینکه در صورت وقوع چطور باید یا نباید .. در آینده نیز همین اتفاق رخ داد ، واکنش نشان دهید یا خیر.

این همان چیزی است که ما همیشه بدنبال آن هستیم ، درسهایی که آموخته ایم و چیزهایی که می توانیم از یک رویداد یاد بگیریم.

سپس شما یک برنامه دارید و می فهمید که با انجام آن احساس راحتی می کنید و به شما کمک می کند تا به راحتی با دوستانتان یک گفتگوی ساده داشته باشید.

در این صورت احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و ناامیدی هایی که همیشه شما را تهدید کرده اند و احساس می کنید کوتاه مدت از بین می روند و با این برنامه تصمیم گرفته اید که با ناامیدی کنار بیایید ، از قبل ایده ای دارید که نشان می دهد چه کارهایی باید انجام شود. چه دوره هایی شما باید دنبال کنید

بنابراین بعداً به بخشی رسیدید که در مورد موضع میانه صحبت کنید.
اما به خاطر داشته باشید که همیشه مواردی وجود دارد که می تواند ناامیدکننده باشد ، اما آنچه باید درباره آنها بدانیم مهم است.

منبع:
https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/how4-desperately-fight.html

درباره‌ی آپ زون

حتما ببینید

مریخ چقدر با ما فاصله دارد؟

مریخ چقدر با ما فاصله دارد؟

چه مدت طول می کشد تا به مریخ برسید؟ اگر می خواهید از سیاره سرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *