هنرمندان

“ادل” خانه 60 میلیون دلاری اش را کاملا تخریب کرد!

ادل خانم خواننده بریتانیایی خانه 58 میلیون دلاری را که از بازیگر مشهور هالیوود سیلوستر استالونه خریده بود، برای بازسازی کاملا تخریب کرده است!

وقت صبح– ادل که بیش از یک سال پیش عمارت 58 میلیون دلاری سیلوستر استالونه را خریداری کرده بلاخره مشغول به بازسازی آن شده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ادل پروژه بزرگی را برای بازسازی عمارت 58 میلیون دلاری جدی خود، آغاز کرده است. این خانم خواننده 35 ساله بیش از یک سال پیش این ملک عظیم را خریداری و با نامزدش ریچ پل به آنجا نقل مکان کرده است.

تصاویر جدید از این عمارت نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها بدنه اصلی ساختمان باقی مانده است.

ادل این خانه 8 خوابه را با 37.7 میلیون دلار وام مسکن خریداری کرد. او مجوز بازسازی و تعمیر این خانه در ماه ژوئن گذشته به وزارت ساختمان و ایمنی لس آنجلس ارائه شده است.

خانه 60 میلیون دلاری ادل

تغییرات اساسی خانم خواننده در عمارت سابق سیلوستر استالونه!

به نظر می رسد تنها بخشی از خانه سابق سیلوستر که دست نخورده باقی مانده است، مجسمه شخصیت معروف او راکی است. این همان ژست نمادین بازیگر در بالای پله‌های موزه هنر فیلادلفیا است.

ملک سابق سیلوستر زمانی که برای فروش قرار گرفت به گزارش وقت صبح پر از آثار هنری مربوط به دو شخصیت محبوب این بازیگر یعنی رمبو و راکی بوده است.

به نظر می‌رسد ادل طرفدار این آثار هنری نبود.

این ملک عظیم دو هزار متر مربعی در زمینی به وسعت 3.5 هکتار قرار گرفته است. این ملک همچنین ویژگی مثبت حریم خصوصی را دارا است.

در اطراف این ملک تنها تپه‌ و درختانی سرسبز قرار گرفته است. قبل از بازسازی آدل، این خانه دارای درهای فرانسوی قوسی در اتاق نشیمن بود.

همچنین یک تراس در فضای باز با یک استخر بزرگ و یک قسمت نشیمن آسفالت شده.

این خانه همچنین دارای یک سالن ورزشی، یک سالن سینما، یک آشپزخانه بزرگ و حتی یک اتاق مخصوص برای سیگار کشیدن است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله