هنرمندان

اولین عکس پریناز ایزدیار بعد از عمل زیبایی

خانواده پریناز ایزدیار با تحصیل او در رشته بازیگری موافق نبودند، بنابراین او مجبور شد در دبیرستان رشته تجربی را انتخاب کند. پریناز ایزدیار هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. وی متولد 17 شهریور 1364 در بابل، بازیگر سینما، صحنه و تلویزیون و دارای مدرک طراحی گرافیک است. پریناز ایزدیار اصالتا مازندرانی است. پریناز ایزدیار او این روزها مشغول بازی در سریال جیران است.

نشست خصوصی که سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر سال گذشته را از آن خود کرد، داستان زندگی دختری به نام پروانه است که سعی می کند با راه اندازی یک مغازه خرج خانواده اش را تامین کند. پروانه با مردی به نام فرهاد آشنا می شود که به او ابراز علاقه می کند، اما این تازه آغاز راه است.

پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی پور، نادر فلاح و پیام احمدی‌نژا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نشست خصوصی طی 10 روز اکران عمومی در بهمن ماه سال گذشته توانست با فروش حدود یک میلیارد تومانی پربیننده ترین فیلم جشنواره در سینماهای عمومی باشد. این میزان استقبال، فیلم را به یکی از امیدهای بزرگ گیشه امسال تبدیل کرده است.

از آنجایی که پریناز ایزدیار خانواده تحصیلکرده ای دارد و برادرش پزشک و پدرش وکیل است، پدرش مخالف تحصیل و فعالیت او در عرصه بازیگری بود و او را به تحصیل در رشته پزشکی یا حقوق ترجیح می داد، اما مادرش از همان ابتدا از او حمایت می کرد. اصل و تشویق به ادامه این راه شد.

پریناز ایزدیار

تحصیلات ابتدایی را در بابل به پایان رساند و سپس به تهران مهاجرت کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله