هنرمندان

تصاویری جذاب از این خانم بازیگر ورزشکار با لباس ورزشی سفید در محیطی طبیعی و آسمان خراش

شایانیوز- این روزا بازیگرای نوپا که تازه دارن بولد میشن زیاد شدن. این چهره ها هم دهه هشتادی هستند و هم دهه هفتادی، اما ساناز سعیدی در این میون دهه شصتیه که این روزا تو سریال نمایش خانگی “نیوکمپ” داره بازی میکنه. ناگفته نمونه که یک وقت فکر نکنید میگیم ساناز سعیدی تازه اومده و بازیگر شده ها، نه! بلکه به این منظوره که ساناز بانو ابتدا با بازی در سریال های تلویزیونی دیده و شناخته شد. حالا می بینیم که ساناز سعیدی در شبکه خانگی حضور داره و احتمالا تا همین چند وقت بعد هم سینما قراره بترکونه.

این روند برای یک بازیگر میتونه درست باشه چرا که برخی از هنرمندان به مانند ترانه علیدوستی و یا ساعد سهیلی و … یهو میپرن سینما و با بهانه های مختلف اصلا تو تلویزیون تلاشی ندارن و به چشمشون نمیارن! اما چهره هایی به مانند خانوم ساناز سعیدی ابتدا با کار در این جعبه جادو سعی میکنن تا دیده بشن و مخاطب باهاشون آشناییت پیدا کنه، بعد میرن که اگه بقیه اجازه بدن و جا باشه بر روی پرده نقره ای حضور پیدا کنند!
از کار و بار که بگذریم و برسیم به خود ساناز سعیدی باید بگیم که خانوم بازیگر در اینستاگرام حالا هوادارای بسیاری داره و فعالیت خوبی هم میکنه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از وی در حالی که ورزشی استایل زده و کپشنی نوشته که ربطی به عکس نداره!

ساناز سعیدی اینجوری نشون داد از امثال ترانه علیدوستی بهتره!
ساناز سعیدی با بازی در سریال های مختلف که موضوعات و ژانر متغاوت از هم داشتند نشون داده به خوبی میتونه همه مدله دیده بشه و بازی کنه که خب باید بگیم در اصل این دقیقا همون استعدادی هستش که یه هنرپیشه میتونه داشته باشه.

مثلا بازی ساناز بانو رو در سریال “نفس” یادتون میاد؟ یه کار انقلابی بود که اتفاقا گریمش کاملا به ساناز بانو میومد. از طرفی هم خانوم بازیگر در سریال “بچه مهندس” در کاراکتر یک مادر ظاهر شد و بعد تر هم که “از سرنوشت” ساناز سعیدی رو به عنوان یه دختر پولدار دیدیم و حالا نیز این چهره در “نیوکمپ” نشون داده میتونه یه بازیگر نیمچه طنز هم باشه.

و خب همه اینها داره سابقه کاری جذاب این هنرپیشه جوان رو میسازه و نشون میده و محک میزنه که ساناز سعیدی میتونه چه مدلیا باشه و به مانند برخی مثل خانوم علیدوستی نیست که فقط یک سبک بازی کنه!
ساناز سعیدی یک ماکسیمال پوش رنگی

خب تا به اینجا اگه از دنبال کنندگان فیلم و سریال های ایرانی بوده باشید قطعا با این چهره جوان آشناییت پیدا کردین و دیدین تو سریالا معمولا چه سبک تیپایی رو بهش میدن. مثلا دیدین تو نیوکمپ خانوم ملیکا شریفی نیا چقدرررر خود نقش گندم رو ایفا میکنه؟ قطعا ساناز بانو نمیتونه به اون میزان بانمک بشه چرا که همیشه استعداد در میون نیست و ظاهر نیز یه شدت تاثیر گذاره و کاراکتر خانوم وکیل اتوکشیده برای ساناز بهترین ایده بود.

اما ساناز سعیدی در واقعیت نیز اونچنین است اما با لول بندی های متفاوت. این چهره که تو اینستاگرامش تصاویر بسیاری از خود منتشر کرده که ابتدا تصویری از استایل مراسم طورش رو می بیینم و بعد هم با سلیقه اینستاگرامیش آشنا میشیم!

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله