هنرمندان

جنیفر لوپز قبول کرد کیف دستی خود را جلوی دوربین باز کند

جنیفر لوپز اخیراً با نسخه آمریکای لاتین مجله ووگ مصاحبه کرد و در حالی که در مقابل دوربین قرار داشت فاش کرد که همیشه چه چیزی را با خود در کیف دستی خود حمل می کند. جی لو نه تنها به خاطر وسایلی که بدون آنها نمی تواند زندگی کند بلکه به خاطر لهجه زیبایش همه را شگفت زده کرد.

جنیفر لوپز هر چیزی را که در کیفش حمل می کند نشان می دهد

جی لو در حالی که همه چیز را در کیف خود مرور می کرد، اظهار داشت که یک لباس زنانه وجود دارد که همیشه “در مورد شما، در مورد آنچه داخل آن حمل می کنید، چیزهای زیادی می گوید”. او سپس از برخی از وسایلی که همیشه همراه او هستند رونمایی کرد.

اولین چیزی که جی لو بیرون آورد تبلتی بود که عکسی از فرزندانش به عنوان پس زمینه روی دستگاه داشت و نقش خانواده اش را در زندگی خصوصی اش فاش کرد. اما جالب‌ترین و شگفت‌انگیزترین چیز این بود که او پول نقد پیدا کرد و اعتراف کرد که نمی‌دانست چه کسی آن پول را آنجا گذاشته است.

در مصاحبه با ووگ، از جی لو در مورد وسایلی که هر جا که می رود همراهش می شود و همچنین کدام یک از آنها را به یک همیشه همراه دارد، سوال شد. “موسیقی، آدامس، و کمی مواد خوراکی برای خوردن” با گفتن این حرف، او کاملاً روشن کرد که نوع خاصی از موسیقی را دوست دارد، در حالی که از روح خود در موقعیت‌های چالش‌ برانگیز مراقبت می‌کند. او همچنین اعتراف کرد که اقلام شخصی شامل برند عطر خودش و وسایل زیبایی مختلف را همراه خود دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله