هنرمندان

خانم بازیگر اعتراف کرد تعداد فالورهایش برایش درسرساز شده!

«ال فنینگ» هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود در مصاحبه ای افشا کرد که تعداد فالورهای اینستاگرام اش باعث حذف او از یک فیلم بسیار مهم شده
است!

وقت صبح-پس از انتشار مصاحبه ال بسیاری از طرفداران دنیای ابرقهرمانی با انتشار تویتهایی ادعا کردند که «ال فنینگ» برای بازی در نقش «Phoenix Force در فیلم X-Men» حدف شده است.

چرا که در سال ۲۰۱۷ «سوفی ترنر» در مصاحبه با Porter» ادعا کرد که تعداد فالورهای اینستاگرام اش باعث شده تا بخشی از یک پروژه سینمایی بسیار بزرگ باشد.

خانم بازیگر اعتراف کرد تعداد فالورهایش برایش درسرساز شده!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،او در پاسخ به سوال «آیا علاقه ای به پیوستن به فرانچایزهای استدیوهای بزرگ سینمایی دارد و آیا این موضوع او را تحت فشار گذاشته است» گفت:

«من فشاری احساس نمیکنم پیوستن به دنیای سینمایی ابرقهرمانها مثل مارول، جنگ ستارگان و…. میتونه مفید و یا برعکس آینده شغلی بازیگرهارو به خطر بندازه و از این بابت کمی ترسانکه.

در گذشته یک بار سعی کردم تا برای بازی در یک نقش ابرقهرمانی تست ،بدم البته هرگز قرار نیست که بهتون بگم که چه فیلمی بود اما یک پروژه سینمایی بسیار بزرگ بود که متاسفانه منو حذف کردن، بعدها شنیدم که دلیل اصلی حدف من از فیلم تعداد فالورهام در اینستاگرام بوده»

او در ادامه گفت: «من برای بازی در یک پروژه سینمایی خیلی خیلی بزرگ تست دادم رقابت بین من و یک دختر دیگه بود اون دختر فوق العاده با استعداده و در مقایسه با من بازیگر خیلی بهتریه اما من تعداد فالورهای خیلی بیشتری نسبت به اون داشتم و در نهایت نقش به من رسید!

میدونم که این اصلا عادلانه نیست اما خب این موضوع اکنون به بخشی از صنعت سینما تبدیل شده است.»

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله