هنرمندان

رونمایی همسر پژمان جمشیدی از لباس عقدش | خانم عین قالی کرمون میمونه هروز خوشگلتر از دیروز

پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال که از سال 1390 وارد عرصه بازیگری شده؛ در سریال «زیرخاکی» ایفای نقش می کند، به تازگی در حال بازی در سری سوم این سریال است که به زودی در ایام عید این سریال از تلویزیون پخش خواهد شد، پژمان جمشیدی در بامداد بیستم اسفندماه میهمان تلفنی برنامه «سریالیست» بود، پژمان جمشیدی در این گفت و گوی تلفنی کمی صدایش گرفته بود و اظهار داشت که صدای گرفته اون به خاطر یکی از سکانس های هیجان انگیز در این سریال است. پژمان جمشیدی این گونه عنوان کرد که سریال «زیرخاکی 3» یک سریال 14 قسمتی بوده و در ایام عید و ماه رمضان پخش خواهد شد. پژمان جمشیدی در سینما نیز فعالیت های مختلفی داشته است.پژمان جمشیدی اخیرا در فیلم سینمایی دینامیت نقش آفرینی کرده است. او در این فیلم نقش متفاوت و گریم عجیبی را دارد که توانسته مخاطبان را به حیرت درآورد. همچنین او توانسته به خوبی از ایفای نقش آن برآید. در ادامه کلیپی از هنرنمایی پژمان جمشیدی در قسمت های مختلف این فیلم را ببینید.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پنجاه و نهمین جشنواره فیلم آنتالیا در کشور ترکیه به کار خود پایان داد و فیلم «علفزار» ساخته کاظم دانشی که نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه بین‌المللی این رویداد سینمایی بود موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد برای پژمان جمشیدی شد.

«علفزار» اولین ساخته کاظم دانشی به تهیه‌کنندگی بهرام رادان، روی موضوع حساس اجتماعی دست گذاشته و پژمان جمشیدی نقش اصلی آن را به عنوان یک بازپرس ایفا می‌کند. سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مائده طهماسبی، مهدی زمین پرداز و صدف اسپهبدی از جمله بازیگران آن هستند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در چندین رشته نامزد و در نهایت برنده چهار جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن (صدف اسپهبدی) و بهترین فیلمنامه را گرفت.

پژمان جمشیدی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله