هنرمندان

ظاهر متفاوت ویکتوریا بکهام با کله تراشیده شده

مادر خانواده بکهام ظاهری جدید و متفاوتی را برای سفر خود به نیویورک انتخاب کرده است.  به نظر می‌رسد خانم طراح مد و فشن موهای خود را تراشیده است.

وقت صبح–  ویکتوریا بکهام طراح مد و فشن و خواننده سابق 49 ساله برای سفر به نیویورک کلاه گیسی کوتاه و بلوند انتخاب کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ویکتوریا بکهام با انتشار عکس‌هایی از خود طرفداران را شگفت زده کرده است. خانم 49 ساله یک کلاه گیس با موهای بسیار کوتاه بر سر داشت، به طرز چشمگیری متفاوت به نظر می‌رسید.

این طراح مد در استوری‌های اینستاگرام خود ظاهر جدید خود با کلاه گیس بلوندش را به نمایش گذاشته است. ویکتوریا که در این عکس‌ها عینک آفتابی سیاه بزرگی به چشم دارد مانند همیشه ظاهری شیک و زیبا دارد.

مدل مو جدید و متفاوت ویکتوریا بکهام

او در توضیحی این عکس‌ها به طرفداران خود اطلاعی رسانی کرد که تیم زیبایی خودش به نام  Victoria Beckham Beauty در آرایش و ظاهرش به او کمک کرده‌اند.

حمایت خانم مدل از رومئو بکهام جوان!

در همان روز شریک احساسی پسر این طراح مد و فشن، رومئو بکهام نیز حمایت خود را از این فوتبالیست را به تصویر کشیده است.  میا ریگان، مدل 20 ساله، در حالی که پیراهن ورزشی قرمز و سفیدی به تن داشت که بر روی آن نام بکهام دیده می‌شود، در ورزشگاه دیده شده است.  او برای تماشای بازی رومئو بکهام به ورزشگاه رفته بود و پیراهن ورزشی این آقای فوتبالیست یعنی تیم Brentford F.C را به تن داشت.

حمایت میا ریگان از شریک احساسی‌اش رومئو بکهام

در حالی که رومئو و میا در ماه جولای خبر جدایی خود را منتشر کرده بودند، با این حال آن دو در نوامبر سال گذشته دوباره در کنار یکدیگر دیده شدند. از آن زمان، آنها عاشق‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. این زوج جوان حتی موجب به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر نامزدی و ازدواجشان نیز شده‌‌اند.

اما یکی از نمایندگان خانواده بکهام شایعات ازدواج دارند این زوج جوان را رد کرده‌اند و تایید کردند که فوتبالیست جوان هنوز از شریک احساسی خود خاستگاری نکرده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله