هنرمندان

عکس/ تیپ عجیب و غریب امیر عابدزاده و علی کریمی در ترکیه

منتشر شدن تصویری جالب از تیپ و استایل متفاوت امیر عابدزاده در کنار علی کریمی، سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

وقت صبح- در روزهای اخیر در اغلب رسانه های ورزشی کشور خبرهایی مبنی بر بازگشت امیر عابدزاده به فوتبال ایران به گوش می رسد.

این در حالی است که پس از اتمام قرارداد عابدزاده کوچک با پونفرادینا هنوز او با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نشده است.

اما در همین شرایط برخی از دنبال کنندگان پسر عقاب آسیا با کامنت هایی در صفحه شخصی اش از او تقاضا کرده اند که به لیگ برتر ایران برگردد.

عکس/ تیپ عجیب و غریب امیر عابدزاده و علی کریمی در ترکیهدر همین خصوص حالا دروازه بان تیم ملی کشورمان تصویر جالبی را در صفحه اینستاگرام اش به همراه دیگر ستاره تیم ملی منتشر کرده است.

امیر عابدزاده که در این عکس با استایل جالب و متفاوتی در کنار علی کریمی دیده می شود نوشته است: چند روز کار ذهنی ضروری است.

بخوانید: عکس/ کامنت جنجالی حسین ماهینی پای پست سجاد غریبی هالک ایرانی

عنوان جالب و بامزه امیر عابدزاده برای خواهرش

به گزارش وقت صبح، امیر عابدزاده پسر  عقاب آسیا پس از دو فصل حضورش در لیگ دسته دوم اسپانیا، بالاخره و پس از حرف و حدیث های فراوان از این تیم جدا شد.

البته به نظر می رسد سقوط تیم پونفرادینا به لیگ دسته سوم اسپانیا یکی از دلایل اصلی ترک این باشگاه اسپانیایی از سوی عابدزاده کوچک باشد.

با این وجود در روزهای اخیر خانواده مطرح و محبوب عابدزاده تصاویر متفاوت و صمیمانه ای از دیدار مجددشان با پسرشان امیر در فضای مجازی منتشر کرده اند.ظاهرا دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان برای تعطیلات به ایران سفر کرده است.

چرا که نگار عابدزاده با انتشار یک استوری احساسی در صفحه مجازی اش خوشحالی اش را از دیدار دوباره برادرش با یک پیام جالب ابراز کرده است.

او خطاب به برادرش نوشته است: کنارت از ته دل میخندم.

البته عنوان جالب و بامزه «آبزی» که امیر عابدزاده برای خواهرش استفاده کرده است، هم از نکات جالب این استوری است

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله