هنرمندان

عکس/ سادگی باور نکردنی خانه احمدرضا عابدزاده در دهه ۷۰

منتشر شدن تصویری متفاوت و باور نکردنی از فضای خانه احمدرضا عابدزاده کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در دهه ۷۰ سوژه داغ کاربران شده است.

وقت صبح- احمدرضا عابدزاده ملقب به عقاب آسیا دروازه بان سابق و محبوب تیم ملی فوتبال کشورمان در دهه ۷۰ فوتبال ایران است.

هر چند او در هر دو باشگاه پر طرفدار پرسپولیس و استقلال بازی کرده است. اما او در آن سال ها توانست با باشگاه استقلال به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۹۱–۱۹۹۰ و در جام باشگاه های آسیا ۱۹۹۱ به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند‌.

عکس/ سادگی باور نکردنی خانه احمدرضا عابدزاده در دهه ۷۰با این حال اوج درخشش اسطوره فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی ۹۸ فرانسه بوده است. که هنوز با گذشت سال ها اغلب هواداران ایرانی او‌ را یکی از ارکان اصلی صعود ایران به جام جهانی می دادند.

با این تفاسیر حالا انتشار تصویر جالبی از فضای داخلی منزل احمدرضا عابدزاده در دهه هفتاد سوژه مخاطبین فضای مجازی شده است.

حضور امیر و‌ نگار عابدزاده کوچک در این عکس قدیمی که در حال بازی هستند، و همچنین سادگی باور نکردنی خانه کاپیتان سابق فوتبال توجه کاربران را به شدت جلب کرده است.

عنوان جالب و بامزه امیر عابدزاده برای خواهرش

به گزارش وقت صبح، امیر عابدزاده پسر  عقاب آسیا پس از دو فصل حضورش در لیگ دسته دوم اسپانیا، بالاخره و پس از حرف و حدیث های فراوان از این تیم جدا شد.

البته به نظر می رسد سقوط تیم پونفرادینا به لیگ دسته سوم اسپانیا یکی از دلایل اصلی ترک این باشگاه اسپانیایی از سوی عابدزاده کوچک باشد.

با این وجود در روزهای اخیر خانواده مطرح و محبوب عابدزاده تصاویر متفاوت و صمیمانه ای از دیدار مجددشان با پسرشان امیر در فضای مجازی منتشر کرده اند. ظاهرا دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان برای تعطیلات به ایران سفر کرده است.

چرا که نگار عابدزاده با انتشار یک استوری احساسی در صفحه مجازی اش خوشحالی اش را از دیدار دوباره برادرش با یک پیام جالب ابراز کرده است.

او خطاب به برادرش نوشته است: کنارت از ته دل میخندم.

البته عنوان جالب و بامزه «آبزی» که امیر عابدزاده برای خواهرش استفاده کرده است، هم از نکات جالب این استوری است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله