هنرمندان

عکس/ ژست خشن و ترسناک مهدی قائدی در طبیعت

منتشر شدن تصویر متفاوتی از ژست و استایل عجیب مهدی قائدی در طبیعت، سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

وقت صبح- در روزهای گذشته انتشار یادداشتی مبهم از سوی مهدی قائدی ستاره این فصل آبی پوشان پایتخت برای خداحافظی با هواداران استقلال، جنجال زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد.

چرا که اغلب کاربران و رسانه های داخلی مدعی شدند مهاجم جنوبی تیم استقلال با انتشار این نامه خداحافظی در صفحه شخصی اش قطعا فصل آینده در تیم استقلال نخواهد بود.

هر چند این در حالی است که خبرهایی مبنی بر انتقال دوباره این بازیکن به شباب الاهلی امارات به گوش می رسد.

عکس/ ژست خشن و ترسناک مهدی قائدی در طبیعتاما ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال به واسطه عملکرد درخشان مهدی قائدی در حال مذاکره با این باشگاه اماراتی برای تمدید قرارداد ستاره شان هستند.

در همین راستا اکنون انتشار تصویر متفاوتی از سوی این بازیکن با ژست و استایلی عجیب در فضای طبیعت، سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

البته نکته عجیب این عکس علاوه بر تیشرت خاص قائدی، چاقوی شکاری است که در دستان او به عنوان ژستی خشن از آن استفاده شده است.

بخوانید: عکس/ سنگ تمام اینستاگرامی شایان مصلح به قهرمانی ناهید کیانی در تکواندو

ئدی به امارات برمی گردد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه «الخلیج» امارات خبر داد مهدی قائدی ستاره ایرانی شباب الاهلی دبی بعد از یک فصل حضور قرضی در استقلال تهران و درخشش در لیگ برتر ایران دوباره به ترکیب شباب الاهلی برمی گردد.

با اتمام قرارداد قرضی مهدی قائدی هافبک ایرانی با استقلال در فصل آینده شاهد حضور این بازیکن در ترکیب شباب الاهلی خواهیم بود. ستاره ایرانی در لیگ کشورش با استقلال درخشش بی نظیری داشت.

آمار نشان می‌دهد مهدی قائدی در در به ثمر رسیدن ۲۰ گل استقلال سهیم بوده است. او ۱۲ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد و جزو بهترین گلزنان لیگ برتر ایران قرار گرفت.

این درحالی است که استقلالی‌ها در حال رایزنی هستند تا مهدی قائدی را برای فصل آینده هم در ترکیب تیمشان نگه دارند.

محمد محبی، دیگر بازیکن استقلال است که به صورت قرضی از باشگاه سانتاکلارای پرتغال به این تیم آمد. با سقوط تیم پرتغالی به یک دسته پایین‌تر، محبی دوست ندارد به پرتغال بازگردد. مسئولان استقلال در این زمینه اقداماتی انجام داده‌اند تا او در جمع آبی‌پوشان بماند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله