هنرمندان

لیندا کیانی ظاهر شگفت‌انگیز و چاقی عجیب خانمی که به عنوان مدل انتخاب شده است

شایانیوز- لیندا کیانی میشه گفت یکی از بازیگرای به شدت پر طرفدار و مطرح ایرانیه که قبلنا البته دوست داشتنی تر بود. به گمان خیلی از کاربران لیندا کیانی از زمانی که رفت سینما و نمایش خانگی ، دیگه تو تلویزیون دیده نشد یه جورای غرور گرفتتش و حالا می بینیم که لیندا کیانی حتی در اینستاگرام و صفحه شخصی خودش هم پیداش نیست چه برسه به جای دیگه. البته که خانوم بازیگر تا همین چند وقت پیش اتفاقا تو پیجشون فعالیت زیادی هم داشتن اما این مدلی که خودشون رو دیگه تو لول مردمی نبینن و اون بالا مالا ها بپرن! لیندا کیانی چهره ای نچرال میون اینهمه پروتزیه که با استعداد و تواناییش اومده و رسیده به این جایگاه نه اونچه که برخی هنرمندا به مانند خانوم نیوشا ضیغمی در چهره دارن!

لیندا کیانی در این عرصه شگفت انگیز تلاش بسیاری داشته. از سریال های تلویزیونی بگیر تا اونچه که در سینما و نمایش خانگی به رخ کشید. خانوم بازیگر اولین بار با ایفای نقش در سریال “روز حسرت” بود که دیده شد و بعد تر با سریال “پایتخت” خیلی محبوب تر گشت. وی تصاویر بسیاری از خود در فضای مجازی منتشر کرده که البته اینها یه سر سوزن در برابر تصاویری که عکاسان ازش منتشر کردن هم نیست. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از وی در کنار رفیق جانش که به نظر میاد لیندا کیانی خیلی جذاب نیوفتاده و زاویش بد بوده اما خب عکس پخش شده دیگه!

آخه میدونید که همه آدما واسه عکس انداختن یه زاویه خوشگتر دارن که بیشتر سعی میکنن تا تو اون زاویه باشن! مثلا همین لیندا خانوم کیانی به شدت علاقمنده تا بیشتر سلفیایی به ثبت میرسونه رو نگاهی عقاب طور داشته باشه در حالی که محو افق شده و سمت چپ چهرش رو نشون داده. اما از خوبیای لیندا کیانی اینم هست که خانوم بازیگر خیلی دربند حتمااا آتلیه رفتن نیست و خیلی از عکساش رو با دوربین معمولی گوشی و بدون فیلترای شاخ و ادیتای عجیب میگیره!

اما گفتیم آتلیه! لیندا کیانی و مدلینگی که اصلا بهش نمیومد!
اما گفتیم آتلیه! لیندا کیانی از اون دسته بازیگراییه که در طی سال های اخیر حسابی افتاده رو دور مد پوشی و با تیپای خفنی که داره و البته از طرفی با میکاپاش ست میکنه و یه ترکیب خاص و بی نظیر میسازه، تو اینستا طرفدارای مدپسند و شیک پوش هم پیدا کرده. لیندا خانوم که همواره چهره اش به عنوان یه بازیگر معصوم و دوست داشتنی رو دست نداره، حالا چند وقتیه که از طریق همکاری با نام داران در حوزه طراحی مد و لباس و همچنین میکاپ آرتیستای خفن، کل اینستا رو به سمت خودش میکشونه.


تو این مدت لیندا کیانی ثابت کرده که علاقه چندانی به استایل های امروزی که مملو از جوونی و ریلکس بودنه، نداره و به جاش تیپای شیک و مجلسی رو ترجیح میده و از این رو همواره با کت و شلوارهایی که در پارچه شون زیبایی درخشانی به چشم میاد دیده میشه. این تیپ ها که یه سبک خاصی از استایل رو برای بازیگر خوش پوشمون رقم زدن، حالا داره کم کم به نام او هم زده میشه و شیک پوشی از این به بعد به سبک لیندا خانوم خواهد بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله