هنرمندان

ملاقات جنیفر لوپز با همسر سابق بن افلک

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور دز حال خارج شدن از خانه جنیفر گارنر، همسر سابق بن افلک دیده شده است!

وقت صبح– جنیفر لوپز و جنیفر گارنر تمام تلاش خود را می‌کنند تا نامادری و مادری ایده آل برای فرزندان بن افلک باشند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جنیفر لوپز و یکی از دوقلوهای نوجوانش، اِمی، از خانه جنیفر گارنر، همسر سابق بن افلک دیدن کرده‌اند. بن افلک پس از طلاق از گارنر با لوپز ازدواج کرده است.

گارنر و افلک سه فرزند مشترک دارند. این در حالی است که لوپز دوقلوهایی 15 ساله را با همسر سابقش، مارک آنتونی، به اشتراک می‌گذارد.

پس از جدایی در سال 2004، جنیفر لوپز و بن افلک در سال 2021 دوباره رابطه احساسی خود را آغاز کردند. این زوج در در سال 2022 ازدواج کردند.

جنیفر لوپز برای رفتن به خانه جنیفر گارنر لباسی سیاه و سفید به تن داشت. جنیفر برای رساندن دخترش اِمی به خانه خانم بازیگر رفته بود. به نظر می‌رسد اِمی 15 ساله رابطه‌ای صمیمی با خواهران و برادر ناتنی خود دارد.

او برای وقت گذراندن با ویولت 17 ساله، سرافینا 13 ساله و ساموئل 10 ساله به خانه جنیفر گارنر رفته بود.

جنیفر لوپز زن سابق بن افلک را تحسین می‌کند

هفته گذشته، بن افلک، جنیفر لوپز و جنیفر گارنر برای تماشای نمایش دختر گارنر و افلک رفتند. جایی که جنیفر لوپز یک پیراهن قرمز زیبا به تن داشت و تعامل بسیار کمی با جنیفر گارنر داشت.

پیش از این جنیفر لوپز در مصاحبه‌ای با مجله ووگ جنیفر گارنر را یک مادر فوق العاده خطاب کرده بود. این خانم خواننده همچنین درباره همسر سابق شوهرش افزود: «تربیت فرزندانمان همراه با جنیفر گارنر بسیار راحت است.»

بن افلک نیز همچنین در مصاحبه دیگری اعتراف کرد که همواره رابطه دوستانه خود با همسر سابقش را حفظ خواهد کرد. به گزارش وقت صبح او درباره این موضوع گفت:

«وقتی با کسی بچه دارید، برای همیشه با او در ارتباط خواهید بود. من بسیار خوش شانس هستم که او مادر فرزندان من است.»

این آقای بازیگر همچنین ادامه داد: «ازدواج ما کارساز نبود و این پذیرش این موضوع سخت است. هر دوی ما واقعاً معتقدیم که برای بچه‌ها مهم است که ببینند پدر و مادرشان به یکدیگر احترام می‌گذارند و با هم کنار می‌آیند، چه از یکدیگر طلاق گرفته باشند یا نه.»

حال به نظر می‌رسد جنیفر لوپز و جنیفر گارنر نیز در رابطه با فرزندانی که گارنر با بن افلک به اشتراک می‌گذارد، تمام تلاش خود را می‌کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله