هنرمندان

پسران بریتنی اسپیرز مادرشان را تنها خواهند گذاشت!

دو پسر بریتنی اسپیرز خانم خواننده مشهور از هالیوود خسته شده‌اند و می‌خواهند برای زندگی به خانه پدر خود در هاوایی بروند!

وقت صبح– دو فرزند بریتنی اسپیرز به زودی او و هالیوود را به مقصد هاوایی، جایی که پدرشان کوین فدرلاین سکونت دارد، ترک خواهند کرد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، پسران بریتنی اسپیرز می‌خواهند پیش پدر خود کوین فدرلاین در هاوایی زندگی کنند. پسران نوجوان این خانم خواننده از هالیوود خسته شده‌اند و تصمیم دارند لس انجلس را برای همیشه ترک کنند.

شان پرستون 17 ساله و جیدن 16 ساله قصد دارند به همراه پدرشان کوین فدرلاین به هاوایی نقل مکان کنند. این دو پسر نوجوان از دردسرهای شهرت مادر فوق ستاره خود خسته شده‌اند.

همسر سابق بریتنی از طریق وکیلش، مارک وینسنت کاپلان، نامه‌ای را برای این خانم خواننده ارسال کرده است. در این نامه نظر بریتنی اسپیرز درباره نقل  مکان همیشگی فرزندانش به ایالت آلوها پرسیده شده است.

منبعی نزدیک به این خانواده اعلام کرده است که بریتنی اسپیرز از لحاظ قانونی مجبور است تا پایان هفته به این درخواست پاسخ دهد.

پسران بیریتنی اسپیرز در کنار همسر سابق خانم خواننده
پسران بیریتنی اسپیرز در کنار همسر سابق خانم خواننده

رای دادگاه برعلیه بریتنی اسپیرز خواهد بود!

در صورت مخالفت این خانم خواننده 41 ساله، این درخواست به دادگاه ارسال خواهد شد. در این صورت احتمال بسیار زیادی وجود دارد که قاضی دادگاه به نفع کوین فدرلاین رای دهد، زیرا این ستاره سبک پاپ بیش از یک سال است که فرزندانش را ندیده است.

همچنین خواسته شان و جیدن مبنی بر ترک کردن هالیوود و نقل مکان کردن پیش پدرشان نیز در رای دادگاه تاثیر خواهد داشت.

نامادری بچه‌ها، ویکتوریا پرینس، یک پیشنهاد شغلی در دانشگاهی در هاوایی دریافت کرده است. در حالی که کوین فدرلاین نیز فرصت‌های شغلی مناسبی در این شهر دارد.

کوین فدرلاین یک دی‌جی مشهور است. به گزارش وقت صبح این خانواده از ماه جولای پس از به پایان رسیدن مدرسه شان از دبیرستان قصد نقل مکان داشته‌اند. برادر کوچک‌تر او، جیدن نیز از دبیرستان خود را به صورت آنلاین به پایان خواهد رساند.

منبعی درباره تنش‌های میان بریتنی اسپیرز و فرزندانش گفته است: «در پایان تابستان 2022، تنش‌ها آنقدر شدید شده بود که پسرها حتی به پیام‌های مادرشان نیز پاسخ نمی‌دادند.»

پیش از این فرزند کوچکتر بریتنی درباره مادرش گفته بود: «فکر می‌کنم مامان توجه و نشان دادن عشقش به ما دچار مشکل است. من فکر نمی‌کنم که او به اندازه کافی به برادر بزرگتر من محبت می‌کند. این موضوع باعث ناراحتی من می‌شود.»

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله