هنرمندان

گروه مینیمال لیندا کیانی در کنسرت معروف همه را خوشحال کرد

گروه مینیمال لیندا کیانی در کنسرت معروف همه را خوشحال کرد

پایگاه خبری تحلیلی آنلاین مثلث:

لیندا کیانی متولد شهریور 1359 است.لیندا کیانی اخیرا برای حضور در جشنواره فیلم کن در فرانسه حضور داشت. لیندا کیانی روز گذشته در کنسرت فرزاد فرزین حاضر شد. لیندا کیانی در اینستاگرام فعال است. او در این برنامه سرگرم کننده شرکت کرده و گفته است که هرگز عوارض جانبی نداشته است. در زیر عکس ها قرار داده شده است کیانی ناز کنسرت فرزاد فرزین را تماشا کنید.

کیانی ناز

کیانی نازبیوگرافی لیندا کیانی

بیست و سوم شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. لیندا کیانی فعالیت های هنری خود را با شرکت در دوره های آموزشی بازیگری زیر نظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.لیندا کیانی با بازی در سریال وضعیت سفید بسیار درخشید.مهتاب نصیرپور حضور داشت; و با معرفی شریفی نیا وارد مجموعه بازیگران سریال «ساعت ساعت» شد و با بازی در نقش مهتاب در این مجموعه تلویزیونی به خاطر بازی و مهارتش مورد توجه سینمادوستان قرار گرفت. لیندا کیانی به تازگی در فیلم مورچه خوار به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه به آخرین قسمت از زندگی لیندا کیانی می پردازیم. لیندا کیانی هنرمندانی را که برای جام جهانی 2014 برزیل به برزیل سفر کرده بودند و در ورزشگاه آرنا دا بایکسادای کوریتیبا حضور داشتند تا اولین بازی ایران در جام جهانی را تماشا کنند، همراهی کرد. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

کیانی نازسابقه هنری لیندا کیانی

لیندا کیانی بین سال های 1387 تا 1390 با سریال «دولت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله و نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله از شبکه سوم سیما دیده شد. داستان این سریال از این قرار است: زمانی که باران موشکی در تهران در زمستان سال 66 شروع شد، اعضای یک خانواده پرجمعیت که تقریباً همگی با هم قهر هستند و اختلاف دارند، در باغ مادری در یک شهر زندگی می کنند. در حومه تهران برای جلوگیری از حملات دشمن. شهری که مدرسه اصلی آن محل سکونت بخشی از شهر ویران شده در جنگ شده است.لیندا کیانی در سال 1392 در سریال تا ثریا سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در نقش دختر ثریا در کنار بازیگرانی چون آزیتا بازی کرد. حاجیان و هومن سیدی. تا ثریا روایتگر زندگی ثریا است: پیرزنی به نام ثریا (آزیتا حاجیان) که پانزده سال پیش همسرش را از دست داده، به عنوان پرستار در بیمارستان کار می کند. او با سرهنگ (همایون ارشادی) که یکی از بیماران بود آشنا می شود و پس از معالجه وی مخفیانه با هم ازدواج می کنند. مبلغ زیادی به پسر سرهنگ (مهران احمدی) قرض می دهد و قرار می شود که از او نیز سود بگیرد… مدتی شایعه شد که لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج کرد و دلیل آن فقط چند عکس بود که او در پشت صحنه فیلم بود که بعدا تکذیب شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله