هنرمندان

ناگفته های کیم کارداشیان از طلاقش کانیه وست

کیم کارداشیان ستاره مشهور تلویزیونی در مصاحبه جدید خود سکوت خود درباره همسر سابقش را شکست و درباره ازدواجشان صحبت کرده است!
کیم کارداشیان با وجود طلاق گرفتن از کانیه وست، ازدواجشان را یک شکست نمی‌داند و آن را «زیبا» خطاب کرده است.
به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کیم کارداشیان در مصاحبه‌ای جدید درباره همسر سابقش کانیه وست صحبت کرده است.

بیوگرافی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان ازدواج خود با رپر مشهور کانیه وست را یک شکست نمی‌داند. این خانم مشهور اعتراف کرده است که ازدواجش با کانیه وست برای مدتی طولانی بسیار زیبا بوده است.
کیم 42 ساله در حالی که نامی از همسر سابقش نبرده است، توضیح داد که بعضی افراد به کمک نیاز دارند اما نمی‌توان برای افرادی که کمک نمی‌خواهند کاری کرد.
«نمی‌توانید باورهای خود را تحمیل کنید. اشکالی ندارد که بدانید یک زندگی مشترک کوتاه است. باید بروید و افرادی را پیدا کنید که با آنچه واقعاً به آن‌ها اعتقاد دارید همسو هستند.»
کانیه 45 ساله از آن زمان طلاق خود از کیم کارداشیان، در ماه ژانویه در طی یک مراسم صمیمی با معمار شرکت خودش به نام «Yeezy» بیانکا سانسوری ازدواج کرده است.
خانم مشهور زمانی برای عشق و عاشقی ندارد!

 

کیم از پایان نامزدی نه ماهه خود با پیت دیویدسون در آگوست گذشته مجرد است. این نامزدی تنها رابطه احساسی او از زمان طلاق گرفتن از کانیه وست است.
این ستاره مشهور همچنین در حال تجربه کردن طولانی ترین مدت مجرد ماندن در زندگی احساسی خود است! به گزارش وقت صبح با این حال او در این مصاحبه اصرار داشت که با وجود مجرد بودن احساس تنهایی نمی‌کند و مشغله‌های زیادی دارد.
کیم همچنین در پاسخ به این سوال که آیا هرگز دوباره عاشق خواهد شد، گفت: «فکر می‌کنم همیشه یک انسان رمانتیک خواهم بود. همیشه می‌خواهم عاشق باشم و قطعاً دوست دارم زندگی‌ام را با کسی به اشتراک بگذارم.
با این وجود عوامل زیادی وجود دارد، به خصوص وقتی بچه دارید. شما باید خیلی مراقب افرادی باشید که وارد زندگی شما می‌شوند.»
کیم افزود: «من همیشه به عشق اعتقاد دارم و همیشه آن را در زندگی‌ام می‌خواهم. با این حال در حال حاضر مشغله‌های زیادی دارم و عجله نمی‌کنم.»

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله