هنرمندان

خداحافظی همیشگی “مایلی سایرس”!

مایلی سایرس، خواننده و بازیگر 30 ساله اعلام کرده است که اجرای کنسرت‌های بزرگ او را خسته کرده است و بازنشستگی خود را فاش کرد.

مایلی سایرس که آخرین تور جهانی خود را در سال 2014 اجرا کرده است خود را برای همیشه از اجرا در کنسرت‌های بزرگ بازنشسته کرده است.

مایلی سایرس 30 ساله بازنشستگی خود از اجرا در کنسرت‌های بزرگ و اجرای تورهای جهانی را اعلام کرده است. این خانم بازیگر و خواننده فاش کرده است که هیچ حس مثبتی از اینگونه اجراها نمی‌گیرد.

مایلی سایرس در مصاحبه اخیر خود با مجله مد و فشن ووگ بریتانیا درباره عدم تمایل به برگزاری تور صحبت کرده و گفت: «دیگر هیچ حسی ندارم. امنیت چنین کنسرت‌هایی نیز با حضور یک جمعیت بسیار زیاد خیلی کم است.»

مایلی سایرس، خواننده آهنگ محبوب «Flowers» با به خاطر آوردن آخرین تور جهانی خود که در سال 2014 برگذار شده است، گفت: «مدت تقریبا زیادی از آخرین باری یک تور جهانی برگزار کرده‌ام می‌گذرد. آخرین در سال 2014 بود. من این موضوع خیلی فکر کردم و جواب منفی است. من نمی‌توانم.»

این خانم خواننده توضیح داد که نمی‌خواهد بر طبق خواسته‌های مردم پیش برود. او می‌خواهد تا زندگی ایده آل خودش را داشته باشد: «نه تنها نمی‌توانم، بلکه حتی نمی‌خواهم. آیا می‌خواهم زندگی‌ام را برای جلب رضایت کسانی غیر از خودم زندگی کنم؟»

خانم خواننده در مقابل صدهزار نفر هم احساس تنهایی می‌کند

مایلی پیش از این اعلام کرده بود که ترجیح می‌دهد برای دوستان نزدیک و در محیط‌های صمیمی اجرا کند.

او دلیل تصمیم خود برای کنار گذاشتن تورهای جهانی را نیز به اشتراک گذاشته است:«آواز خواندن برای صدها هزار نفر واقعاً چیزی نیست که من دوست داشته باشم. هیچ ارتباط عمیقی وجود ندارد و همینطور هیچ امنیتی برای هیچکس وجود ندارد.»

مایلی سایرس همچنین افزود: «این حس اصلا طبیعی نیست. زمانی که در مقابل صدهزار نفر ایستاده‌اید و با این حال باز هم احساس منزوی بودن و تنهایی می‌کند.»

آخرین تور جهانی این خواننده پاپ، تور Bangerz در سال 2014 بود که شامل 78 اجرا در سراسر کانادا، ایالات متحده، اروپا، آمریکای لاتین، استرالیا و نیوزلند بود.

از آن زمان، این خواننده تورهای خود را کاهش داده است و تنها هشت اجرا در در طول تور سال 2015 خود و پنج اجرا در طول تور سال گذشته خود داشته است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله