بهترین ماشین تا ۶۰۰ میلیون

هنگام خرید خودرو ، یکی از اصلی ترین موادی که در کنار قیمت ، کیفیت ساخت و عملکرد آن مورد توجه قرار می گیرد ، فروش خوب آن است. این ویژگی در مورد خودروها بر چند اصل مهم دیگر دلالت دارد. خودرویی که خرید و فروش آن در بازار آسان است ، اغلب به عنوان خودروی ارزان قیمت ، بدون دردسر و کم استهلاک شناخته می شود. به همین دلیل ، طرفداران بیشتری دارد و از بازار پر رونق فروش لذت می برد. این خودروها معمولاً صاحب خود را در زمینه تامین قطعات یدکی و تعمیرات به چالش نمی کشند و برای تراشیدن او مناسب نیستند. به همین دلیل ، خریداران معمولاً سعی می کنند خودرویی را خریداری کنند که در بازار پرطرفدار بوده و خرید و فروش آن آسان باشد ، بنابراین ضمن برخورداری از مزایای آن ، در صورت نیاز می توانند به راحتی آن را به پول تبدیل کنند.

دلایل خرید خوش‌فروش‌ترین خودروهای ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی

پرفروش ترین و پرفروش ترین خودروها دارای ویژگی های متفاوتی بین مدل های خارجی و داخلی هستند. در حالی که برخی ممکن است صفر مدل پرفروش های داخلی را برای سرمایه گذاری خریداری کنند ، پرفروش های خارجی اغلب انتخاب می شوند زیرا محبوبیت آنها نشان دهنده مزایا و معایب آنها است. به این ترتیب ، ما در حال حاضر سعی داریم پرفروش ترین خودروهای بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان را در بازار ارائه دهیم و آنها را در دو رده داخلی و خارجی بررسی کنیم.

خوش‌فروش‌ترین خودروهای ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی داخلی

بدون شک پرفروش ترین آنها فضای داخلی بازارها است ، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پراید ۱۱۱٫ پس از آن پژو پارس ، پژو ۴۰۵ و تیبا و ساینا. اما از آنجایی که این خودروها در محدوده قیمتی که مدنظر ماست قرار ندارند ، به سراغ پرفروش ترین ها با قیمت های بالاتر می رویم. علاوه بر این ، خودروهای داخلی نیز در این بررسی قرار خواهند گرفت.

رنو تندر ۹۰E2 و رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک

رنو تندر نود ، محصول ایران خودرو و مدل پارس خودرو آن ، یعنی رنو تندر پارس ، به دلیل طراحی نه چندان جذاب و قابل قبول ، در ابتدای ورود به بازار کشور استقبال چندانی نداشت. اما پس از آن ویژگی های فنی خوب این خودرو ، کیفیت بالای عملکرد آن در مقایسه با سایر محصولات محلی و استهلاک کم ، اعتماد خریداران را جلب کرد و به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شد. مخصوصاً تندر ۹۰E2 که جدیدترین و مجهزترین نسخه این خودرو است. البته اوج موفقیت این خودرو مربوط به نسخه اتوماتیک پلاس است. این نسخه که با گیربکس JHQ عرضه شد ، در سیستم انتقال خود از کلاچ هیدرولیک به جای کلاچ سیم استفاده می کند و البته به گفته کارشناسان ، مشکلات مونتاژ قبلی آن مانند روغن کاری در غلطک ها همچنان باقی است. رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک در حال حاضر یکی از بهترین خودروهای ساخته شده در فضای داخلی است که طرفداران زیادی نیز دارد. البته باید اضافه کرد که نسخه های E0 و E1 تندر ۹۰ چه در نسخه ایران خودرو و چه در پارس خودرو به دلیل برخی نقص های فنی مانند عدم وجود کاسه نمد گیربکس و البته ، امکانات محدود.. در حال حاضر ، این دو نوع فقط در بازار استفاده می شود.

خوش‌فروش‌ترین خودروهای بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

دنا پلاس توربو دنده‌ای

از ابتدا ، دنا به عنوان یک خودرو موفق و خوش ساخت نسبت به جانشین آن سمند شناخته می شد. این خودرو که نقش فیس لیفت سمند را نیز ایفا می کند ، طی تغییرات ایجاد شده در آن موفقیت جدی تری را تجربه کرد. فیس لیفت این خودرو که در سال ۱۹۹۶ به بازار آمد ، با ویژگی های بهتر و ظاهر به روز بیشتر توجه ها را به خود جلب کرد. وجود کیسه های هوای جانبی و سانروف در خودروی خانگی مهم بود. البته برخی از این ویژگی ها از سال ۱۹۹۷ به گزینه های سفارشی تبدیل شده اند ، اما حضور آنها به صورت استاندارد در دنا پلاس قبل از سال ۱۹۹۷ باعث شد این خودرو به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی در بازار شناخته شود. اما از سال ۱۹۹۷ ، دنا پلاس گزینه های حذف شده خود را با افزونه توربو جدید جایگزین کرده است تا بتواند همچنان تنها گزینه بازار داخلی باشد. البته Dena Plus Turbo Automatic نیز باید به این نسخه اضافه شود. اما در واقع ، نسخه توربو دنده پلاس دنا در بازار کار می کند و صفر شرایط بهتری را تجربه می کند. زیرا بیشتر به دلیل عملکرد و کارایی فن معروف است.

رنو ساندرو

این خودرو که یکی از اساسی ترین داده های پس از فینال است ، در اولین پیش فروش خود در ایران توانست آمار قابل توجهی را ثبت کند. رنو ساندرو که در برخی از نقاط جهان با نام داچیا ساندرو شناخته می شود ، ترکیبی از رنو داچیا است که به دلیل محبوبیت محصولات رنو در کشور ما به این شرکت تغییر نام داد. همین نام و البته کلاس متفاوت آن ، ساندرو را از همان ابتدا بدون توجه به ویژگی ها و کارایی فنی ، به یکی از محبوب ترین ها در بازار تبدیل کرد. حتی در حال حاضر ، با قیمت بیش از ۴۰۰ میلیون دلار ، نمی توان باور کرد که هنوز یکی از محبوب ترین بازارهای جمع صفر است. جالب اینجاست که برادر دوقلوی ساندرو ، استپوئی ، هرگز اینقدر محبوب نبوده است. ساندرو به دلیل قیمت پایین و قیمت پایین شهرت دارد و البته قطعات یدکی آن مقرون به صرفه تر از بسیاری از قطعات دیگر است. این نیز به دلیل پلت فرم مشترک با سایر بازارهای محبوب ، تندر ۹۰ و به اشتراک گذاری برخی از قسمت ها و اجزای سازنده با آن است.

برلیانس H320 1.65 اتوماتیک

“درخشش محبوب است زیرا زیبا است.” این بدان معناست که این خودرو به دور از هرگونه نقص و مشکل فنی و ساختاری ، از نظر ایرانیان چهره خوبی دارد ، چهره ای متفاوت با طراحی های خسته کننده و تکراری بر اساس پراید ، پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵٫ برلیانس ، با افراد نزدیک به محصولات اروپایی ، از سال ۱۹۹۴ به یکی از قوی ترین طرفداران بازار ایران تبدیل شده است و پس از انتقال خط تولید آن به پارس خودرو ، این محبوبیت با اعتماد محصولات به طور فزاینده ای تضمین می شود. از این شرکت نسخه های هاچ بک این خودرو که متعلق به سری H300 است نیز از محبوبیت بیشتری برخوردار است ، زیرا هاچ بک ها عمدتا در ایران طرفدار دارند. این خودرو در دو نسخه اتوماتیک و دستی پرفروش است. نسخه های اتوماتیک به دلیل ویژگی ها و تجهیزات بیشتر ، نسخه های دستی به دلیل شتاب بیشتر و ویژگی های فنی سریعتر. البته باید اضافه کرد که برلیانس H320 1.65 اتوماتیک در محدوده قیمتی است که ما در نظر داریم و نسخه دستی آن بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون فروش دارد.

خوش‌فروش‌ترین خودروهای بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

خوش‌فروش‌ترین خودروهای ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی وارداتی

اگر بخواهیم مجمع را برای مطالعه خودروهای خارجی محبوب و محبوب ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان در بازار کشور باز کنیم ، Chery Arezzo 5 ، Chery Tigo 5 ، Umm X22 و X33 ، Jack J5 و S3 قطعاً اعضای مهم این لیست خواهند بود. به خودروهایی که شاید در ابتدا بسیار ضعیف مورد استفاده قرار می گرفتند ، اما امروزه افزایش قیمت محصولات کره ای ، ژاپنی و اروپایی باعث محبوبیت بسیار آنها شده است. البته خدمات پس از فروش مناسب و وسوسه انگیز برای مدیران خودرو برای رونق این بازار بی تاثیر نیست. اما اکنون می خواهیم نگاهی به برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین خودروهای فرسوده بیندازیم تا دریابیم کدام خودروهای وارداتی هنوز در بازار همگام هستند.

تویوتا کمری GLX

تویوتا کمری همیشه در ایران به عنوان خودروی خوش ساخت ، ارزان و کم استهلاک شناخته شده است. البته این ویژگی ها از ویژگی های مهم کمر در جهان است. اما این ویژگی کمر را حتی اگر جنازه باشد ، یکی از پرفروش ترین بازارها کرد. در حال حاضر (۲۹ مارس) Camry GLX ، تولید شده در سال ۲۰۱۰ و قبل از آن ، می تواند با قیمتی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون خریداری شود. خودروهایی که ممکن است گزینه ها و تجهیزات خاصی نداشته باشند ، اما بازده فنی آنها همچنان چشمگیر است و کیفیت سواری در بین بهترین هاست. این خودرو که با نام XV40 شناخته می شود دارای موتور ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر است. کد کمری XV40 در دو نسخه قبل و بعد از لیفت صورت ، ساخت استرالیا و ویتنام وارد ایران شد که نمونه ای محبوب تر از لیفت صورت ، ساخت استرالیا است.

خوش‌فروش‌ترین خودروهای بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

سانگ یانگ اکتیون ۲۰۱۱

این اقدام در شرایطی وارد بازار کشور شد که رقبای زیبا و جذابی مانند کیا اسپورتیج و هیوندای توسان در حال قدرت گرفتن بودند. در آن زمان ، چهره غیرمعمول و تا حدودی غیرمعمول این عمل او را کمتر به چشم می آورد. اما طولی نکشید که این خودرو به دلیل کیفیت بالای ساخت ، ویژگی های فنی خوب و کارایی بالا و البته رانندگی روان و راحت ، به خودروی بهتر و مناسب تری نسبت به اسپورتیج و توسان تبدیل شد. یکی از مشکلات SsangYong Action فروش کم و تقاضای زیاد است. به ویژه در مقایسه با رقبای خوش ظاهر خود ، هزینه های نگهداری پایین ، استهلاک کم و سواری خوب دارد. البته لازم به ذکر است و قیمت مناسب تر آن. این اقدام البته با تامین قطعات مشکل دارد ، اما وجود نمونه های نسل بعدی این مشکل را تا حدودی برطرف کرده است.

هیوندای اکسنت

به نظر می رسد نبض بازار کارکرده در کشور در دست کره ای های موجود در این کشور است. البته ، محبوبیت بسیاری از آنها را نمی توان به دلیل امکانات متعدد و کیفیت ساخت بالا انکار کرد. هیوندای اکسنت یکی از خودروهایی است که مدتهاست وارد ایران می شود و همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. ما او را به عنوان ورنا می شناختیم ، که به عنوان گردهمایی در ایران پیشنهاد شد و هنوز هم در بین ویژگی های خوب ساخته شده است. این سدان سگمنت B کوچک در نسخه های قبل و بعد از فیس لیفت نسل چهارم خود بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ وارد ایران شد و اکنون بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون به فروش می رسد. این لهجه را می توان صدای اقتصادی هیوندای دانست که چندان اختیاری نیست ، اما مشخصات فنی خوبی دارد و البته نگهداری آن نیز هزینه بر نیست. سن کمتر و قیمت مناسب آن را به پرفروش ترین خودرو در بازار تبدیل کرده است.

خوش‌فروش‌ترین خودروهای بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

بنابراین ، می توان گفت که در ایران ، خودروهای کم مصرف بازار بهتری با هزینه های کمتر برای نگهداری و تحویل قطعات مناسب دارند. ویژگی های فنی و کیفیت ساخت و رانندگی خودرو نیز از سن آن فراتر می رود. در نتیجه ، خودروهای قدیمی وارداتی گاهی اوقات خودروهای پرفروش تری از صفر کیلومتر محصولات و واحدها هستند.

منبع:
کارنامه

درباره‌ی آپ زون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *