تعبیر خواب

تعبیر دیدن ابر در خواب چیست؟

تعبیر دیدن ابر در خواب

هر که ابری بالای سرش ببیند استخوانش با او برابر است و دستورش اجرا می شود.

هر کس ابری را ببیند که از بالای سرش می گذرد با توکل و اطمینان همراه می شود و آنچه را که می خواهد از او می گیرد.

کسی که در خواب ابرها را در هوا تعقیب می کند، نمادی از همراهی دانشمندان و حکیمان است.

و اگر در این خواب فرشته یا کسی را ببیند که جای او را بگیرد، دلالت بر فرستادن رسولان و اخبار به سوی او دارد.

و هر که در خانه خود ابری دید، صاحب عالم یا دانا بود.

و کسى که ابرها را در هوا برافراشته ببیند و به زمین فرود آورد به امثال او مى رسد و گفته اند که به بزرگى و علم خواهد رسید.

و هر که در خواب ببیند که در سایه ابر است، در آن سال خیر و برکت بسیار می یابد، به خاطر فرموده خداوند متعال: «وَ ما یَهُوَهُمْ بِالْأَرْبِ» آیه.

و هر کس جامه ای از ابر را ببیند و آن را بپوشد، دانشی به دست می آورد که با همنوع او به دست نمی آید.

آن که در خواب ببیند که ابرها همه دنیا را پوشانده و باران نمی بارد محمود نیست.

و هر که آن را می بیند ابرها را جمع می کند یا حمل می کند یا کلامش نشان از علم و حکمت دارد.

و هر که ببیند در دست اوست، ولی نتواند آن را جمع کند، یعنی نزد خردمندان است و از حکمت آنان چیزی به او نمی رسد.

و هر کس ابر سیاه و وحشتناکی را در آن مکان پراکنده ببیند، بیانگر خشم و عذاب خداوند است.

و کسى که در خانه یا لباس خود ابرى ببیند، نشان مى دهد که علم و حکمت فرزندان و خانواده او بر اساس این ابر دریافت مى شود.

و ابرهایی که از ساحل دریا می آیند و می گویند کدر است، غنائم را نشان می دهد.

و هر کس ببیند که دور ابرها رفته است، همه چیزهای کوچک را می فهمد.

و هر کس ابرهایی را ببیند که او را ملاقات می کنند، این است امان و عدالت و خبر و رهایی از هر اندوه.

و هر کس ابرها را ببیند که بر زمین می‌بارند، سیل و باران می‌آورند، ملخ می‌روند و دشمنان به این سرزمین می‌روند، چون باد شدیدی همراه با ابرها می‌وزد، یا تاریکی می‌آید، یا آنچه از آن تعبیر می‌شود.

و هر کس ببیند که ابرها خورشید را می پوشانند، پادشاه می میرد، تسخیر می شود یا منزوی می شود.

و هر کس در خواب ببیند که سوار بر ابرهاست اگر مجرد باشد یا به سفر دریایی یا کشتی و یا در لشکر یا گروهان باشد ازدواج می کند و سلطان او را به مقامی بالاتر می رساند.

به اختصار، ابر بینایی در نه وجه بیان شده است: حکمت، رهبری، سلطنت، رحمت، عفت، رنج، خشکسالی، رنج و آزمایش.

اگر در خواب ابری ببینید، به معنای اضطراب و رد نتایج اعمالتان است که باعث نگرانی و تشویش می شود.

اصحاب: این اسلام را نشان می دهد که در آن زندگی مردم و رستگاری آنهاست، و این دلیل بر رحمت خدای متعال است که آبی را که حیات خلق در آن وجود دارد حمل می کند و چه بسا علم و فقاهت و حکمت و حکمت را نشان دهد. روشنایی به دلیل حکمت خواندن ملایم جریانی را در هوا و جریانی که از آن آب فشرده می شود حمل می کند و ممکن است سربازان و همراهان را برای حمل آب نشان دهد که نشان دهنده آفرینش آنها از آب است و ممکن است نمایانگر آمدن شتر با آبی باشد که مانند غذا و کتان می روید. ، وقتی گفته شد که دلالت بر ابرها به خاطر خدای سبحان می کند: «آیا به شترها نگاه نمی کنند که آفریده شده اند؟

ممکن است به معنای کشتی هایی باشد که بر روی آب حرکت می کنند، غیر از زمین یا آسمان، و بادهایی که جاری و روان هستند، و ممکن است به معنای زنان باردار باشد، زیرا هر دو آب را حمل می کنند و آن را تا شکم خود می آورند، مگر اینکه پروردگارشان اجازه دهد. آنها را بگیرند و بیرون بیاندازند، و ممکن است خود باران را نشان دهد، زیرا از جانب او و به خاطر او است، و ممکن است نشان دهنده تیرها باشد. سلطان، مجازات و دستور او و اگر سیاه باشد یا همراه با آن باشد، حکایت از کیفر صاعقه و سنگ در آن دارد، همراه با این که تاریکی بر مردم فرود آمد، چون گمان کردند که از نشانه های آنهاست. باران، پس آنان و امثال آنها بر دوزخیان برافراشته می شوند، هر که در او ابر ببیند در خانه یا اتاقش بر او نازل می شود، اگر کافر بود و علم و حکمت داشت مسلمان است. مؤمن بود یا اگر زنش می خواست باردار شود یا شتر و قایقش جلو می آمد از اینها می خورد.

و اگر خود را سوار بر ابرها ببیند یا کنیز ببیند، اگر مجرد است، با زن صالح ازدواج کند، یا اگر چنین امیدی دارد، مسافرت کند یا حج کند، وگرنه معروف است. علم و حکمت اوست وگرنه لشکری ​​یا گروهی او را تعقیب می کند یا گروهی را همراهی می کند و یا سلطان حیوان نجیبی به او می آموزد. اگر از کسانی بود که به آنها پناه می برد و پا بود وگرنه او را به نجیب فرستاده می فرستاد.

و چون ببیند ابرها پشت سر هم می آیند و مردم منتظر آبهای خود هستند و از ابرهای بهشت ​​هستند و اثری از رنج در آنها نیست. در جریب ها یا درختان و گیاهان سیل، باران، ملخ، گربه یا پرندگان می بارد، حتی اگر نشانه هایی از نگرانی و نفرت داشته باشند، مانند سم، باد شدید، آتش، سنگ، مار و عقرب. سفرهایشان، یا بدهی ها و مالیات هایی که سلطان بر آنها تحمیل کرده است، یا ملخ ها و خرس هایی که به گیاهان و معیشتشان آسیب می رسانند، یا فرقه ها و بدعت هایی که از پشت سرشان پخش می شود و آنها را بر سرشان اعلام می کنند، و گفته می شد که ابرها یک پادشاه خوب یا یک سلطان خوب است. ، و چون آن را جمع کرد در مردی مانند خود حکمت می یابد، زیرا تصرف در آن به حکمت و تملک می رسد.

و اگر ببیند که سلاحش مجازات است، گدا است.

و چون ببیند بر ابرها خانه می سازد، عالمی شرافتمندانه و حلال با حکمت و عظمت نصیبش می شود. اگر در ابرها کاخی بسازد با حکمتی که به کار می گیرد از گناهان دوری می کند و به خوبی هایی که می داند به دست می آورد.

و چون ابرهایی را در دست ببیند که از آن باران می بارد، حکمت به دست می آورد و حکمت در دستش جاری می شود.

و چون ببیند که ابرهایی می شود که بر سر مردم می بارد، پول می گیرد و مردم از او پول می گیرند.

اگر ابرها بارانی نباشند، اگر به حکومت منسوب شوند، ظلم و ستم است، و اگر به تجارت نسبت داده شوند، آنچه را که می‌خواهند و یا ضمانت می‌کنند، برآورده نمی‌کنند، و اگر به دانشمندی نسبت داده می‌شوند. در کارش بخیل است و اگر حرفه ای باشد در این زمینه استاد حرفه ای است. مردم عاقل و مردم به آن نیاز دارند.

ابرها پادشاهانند، دستی بر مردان دارند و انسانها دستی بر آنها ندارند، و چون ابری برآید که صاعقه در آن باشد، ظهور قدرتی باشکوه است که حقیقت را تهدید می کند.

و هر کس ابرها را ببیند که از آسمان نازل می‌شود و باران می‌بارد، امام به عنوان امامی صالح در میان آنها وارد می‌شود، خواه ابرها سفید باشند یا سیاه، اما ابرهای سرخ در زمان‌های دیگر رنج، آزمایش، بیماری است. ، و گفته شد که او که ابرها را از زمین به آسمان برمی خیزد و آنها را می پوشاند. مملکت نمایانگر خیر و برکت است و اگر بیننده بخواهد سفر کند برای او انجام می شود و سالم برمی گردد و اگر پنهان نباشد در آنچه از بدی می خواهد به مقصد می رسد و گفته شد. که ابرهایی که از زمین به آسمان برمی خیزند سفر را نشان می دهند و به کسانی که از سفر باز می گردند نشان می دهند. تاریکی و ابرهای سیاه نشان دهنده سرمای شدید یا غمگینی است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله