تعبیر خواب

تعبیر دیدن برده در خواب چیست؟

هر که برده شده باشد، اعم از سفید یا سیاه، برده است، پس هر که برده ای را آزاد ببیند، به معنای مرگ غلام یا آمدن خیر برای آزاد شده است.

و هر که ببیند غلامش آمده آزاد می شود.

و هر کس ببیند که غلامش به او سیلی زده است، او نیز آزاد می شود.

و کسی که در خواب ببیند با بندگان صحبت می کند یا با آنها مخلوط می شود، نشان دهنده افزایش پول اوست.

و هر که ببیند پسری خریده است خوشحال می شود و می گویند غمگین و اندوهگین است و فروش بهتر از خریدن است.

و هر که در خواب ببیند برده ای فروخته می شود خیری در او نیست و گویند فقیر و ذلیل است و اگر در دادگاه باشد دشمن او را شکست می دهد.

خوابی بنده اش در برابر خداوند متعال

ابوالقاسم الحسین بن هارون در عکا به ما گفت. گفت: ابویعقوب اسحاق بن ابراهیم العوزعی به ما گفت. عبدالرحمن بن وصل ابوذرار حضری به من گفت. ابوعبدالله التستری به ما گفت. گفت: در خواب دیدم که گویا قیامت برآمده و از قبر من برخاسته است. پس در آن بهشتی هست و من خواستم فرود بیایم و به من گفتند اینجا جای تو نیست پس من را به بهشت ​​بردند هر بهشتی بهشتی دارد تا اینکه به بالاترین درجه رسیدم پس فرود آمدم بعد خواستم بنشینم. و به من گفتند: در پیشگاه خود بنشین و به پروردگارت که تبارک و تعالی است بنگر. آدم علیه السلام پیش او بود و چون آدم مرا دید، مرا بر کرسی به پهلوی راست نشست و گریه می کرد و گفتم: «پروردگارا، شیخ را مغفرت کردی؟ «از این رو شنیدم که خداوند متعال می‌فرمود: «ای آدم برخیز، ما تو را بخشیده‌ایم. ”

ابوعلی الحسن بن محمد الزبیری به ما گفت، گفت: محمد بن المصیب به ما گفت، گفت: عبدالله بن حنیف به ما گفت، گفت: پسر خواهر بشیر بن الحارث به من گفت: گفت: مردی نزد من آمد و گفت: تو بشار بن الحارث هستی، می‌گوید: مردی بیا و به او بگو: اگر بر زغال داغ بر من سجده می‌کردی، نمی‌کردم. شما را رها کرده اند.» از این بابت متشکرم، که نام شما مشهور شده است

احمد بن ابی عمران صوفی به ما گفت در مکه در پناه خداوند متعال، گفت، ابوبکر طرسوسی به من گفت، گفت: عثمان الاحوال شاگرد الخراز نزد من ابو سعید ماند. چون ثلث شب گذشت مرا ندا داد: «ای عثمان برخیز» و من برخاستم و نشستم و به من گفت: وای بر تو ساعتی دیدم که گویا در زندگی پس از مرگ، و قیامت قبلاً گذشته است…………………. او برخاست و ندا داد و در برابر پروردگارم ایستاد در حالی که من رعد و برق می زدم. حتی یک تار مو باقی نمانده بود، اما مرده بود. آنها در این امر اخلاص دارند، تو را چنان عذاب می کنم که هیچ کس در دنیا تو را عذاب ندهد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله