تعبیر خواب

تعبیر دیدن بینی در خواب چیست؟

تعبیر دیدن بینی در خواب

این مرکز بویایی است که هوا و بو را به بدن منتقل می کند.

بینی در خواب نشان می دهد که شخص چه نوع پول، پدر، پسر، برادر، شوهر، شریک یا کارگر را حمل خواهد کرد. اگر در خواب بینی او خوب باشد، نشانه حال خوب کسانی است که نام بردیم و سیاهی یا تکبر او، بیانگر زورگویی و ظلم است. استشمام بوی خوش دلیل بر مقام بلند و خوش قلب و بینی های زیاد در صورت دلیل آسایش کودکان و مشترکین است.

اگر ببیند که بینی او از آهن یا طلا است، نشانگر بلایی است که به خاطر جنایتی که انجام داده است، زیرا تبهکاران بینی خود را می برند و اگر بیننده تاجر باشد و ببیند بینی او طلاست. یا نقره، نشان دهنده ثروت و مقدار زیادی از سود اوست.

شاید بینی حاکی از آن است که خبر از دهان رسول به انسان می رسد.

شاید بینی نماد جاسوسی باشد که اخباری را به ارمغان می آورد که هیچ کس از آن خبر ندارد. به دلیل آلودگی ناشی از آن می تواند توسط فرج یا مقعد ارائه شود.

و ممکن است به معنای پیپ یا دمنده ای باشد که به وسیله آن امرار معاش می کند، پس هر که پیپش را بشکند در بینی او مرض باشد و آن که قاری یا خواننده یا مؤذن بوده و بینی خود را برداشته یا دیده باشد. کشته شده و بو نمی دهد، این نشان می دهد که او نمی تواند از کار خود استراحت کند، زیرا بینی برای بازدم تنظیم شده است.

شاید قلب ها و خوشه ها روی تپه ها و صخره های علف و گل.

شاید قلب بینی در ناحیه بیمار باشد.

شاید دلالت بر حماقت و تکبر و تمجید ضعیف داشته باشد، زیرا کسی که در خواب بینی خود را متکبرانه چین و چروک می دهد و یا چشمان خود را چشمک می زند، نشانگر حق و حقارت است.

و هر کس ببیند که مریض جذام است، نشانه مرگ یا گرفتاری اوست که در آن رسوایی پیش می آید و اگر حامله باشد، این مرگ او یا مرگ فرزندش است.

کسی که خواب ببیند لباسش از بینی خون می آید و خون می آید – این برای مالی حرام است که بر او تأثیر می گذارد و اگر خون غلیظ باشد پسر از آن رنج می برد.

مرگ را می گفتند که بینی صاحبش را سوراخ می کند و می گویند هر که دو بینی ببیند صاحب دو فرزند می شود یا شهادتش با شهادت آن دو مرد منافات دارد یا بین آنها اختلاف است. و خانواده اش

هر کس در خواب ببیند که بینی او بریده شده است، اگر بیمار باشد می میرد و اگر درست باشد، نشان دهنده تغییر وضعیت و ورشکستگی اوست.

می گفتند بینی با انسان وصل است، هر که بیند بینی ندارد امان نمی دهد، اگر بوی خوش ببوید بینش حکایت از خوشی دارد که آزارش می دهد و اگر زنش حامله باشد می دهد. تولد یک پسر

دانیال در مورد بینی گفت: از شأن و کرامت و سن است، پس هر که دید کم و زیاد می شود به آن برگردد.

و هر که ببیند بلغم از بینی بیرون می آید، نشان از لطف عظمت قضا دارد.

کسی که در خواب ببیند مگسی از بینی اش بیرون می آید یا چیزی شبیه آن به این معنی است که صاحب فرزند می شود.

و هر که ببیند مقداری از این در دماغش می‌چسبد، محمود نیست.

و هر کس ببیند که بینی او سوراخ شده و او را پایین می آورد، به حیا یا لطف زنی اشاره می کند و گفته اند که اگر در خواب چیزی نشان دهنده بدی باشد، شایسته نیست. ستایش

و هر که ببیند دماغش سرد است، سختی دارد و این برای محمود نیست.

و هر که ببیند از راه بینی سخن می گوید، تباهی خیر و سعادت است.

و هر که ببیند پوست بینی اش پاره شده یا از بین می رود محمود نیست.

و هر كه بيند بگويد خون از بينى من جارى شد ظاهر پول است و چون گفت كه بيرون آمد مال است و عرضه مى شود هر كه مراد از بيان، بيان معنى آن و نيز باشد. حمل و نقل را در نظر می گیرد.

کسی که در خواب ببیند بینی او بریده شده است به شش جهت تعبیر می شود: ختنه کردن خود یا پسرش، کاهش درجه، مرگ فوری، مصیبت منجر به رسوایی و مرگ پسر یا زن.

و چه کسی دیده است که کثیفی در بینی زیاد می شود، به همین دلیل است که منفور است.

و اگر دید که آن را پاک کرد، بر او بود.

و هر که ببیند دماغش بزرگ شده و کوچکتر و تنبل شده است، این فقر و ناامیدی است.

و هر که در خواب ببیند که بینی اش بر زمین افتاده، دختری خواهد داشت و آبرویش سلب می شود.

هر کس در خواب ببیند که بینی خود را می شویید، دلالت بر این دارد که در خانه او شخصی است که به همسرش خیانت می کند.

و هر کس در خواب ببیند حیوان یا پرنده ای از بینی او بیرون آمد، بیانگر آن است که اگر حیوانی داشته باشد آن را به دنیا خواهد آورد.

و هر كه بينى خود را بزرگ ببيند، بيانگر بزرگى رشد و فزونى كرامت اوست.

و هر که بیند که بوی خوش می دهد اگر زنش حامله باشد پسری خوشبخت به دنیا می آورد و از نگرانی و رنج شاد می شود و اگر بوی بدی به مشامش می رسد صورتش مخالف است.

و هر که در خواب ببیند که بینی ندارد، بیانگر مرگ خویشاوندانش است و گفته شد که رحم نمی کند.

و هر کس در خواب ببیند که دو بینی دارد، بین او و خانواده اش دشمنی می شود.

اگر در خواب بینی خود را ببینید، بیانگر آن است که به ارزش و توانایی خود در انجام کاری که انجام می دهید پی برده اید.

اگر خواب ببینید بینی شما کوچکتر از آنچه هست است، بیانگر آن است که حال شما بدتر می شود.

و اگر دیدید روی بینی شما مو می روید، به معنای نگرانی ها و ارتباطات بزرگی است که رشد آنها نیاز به انرژی و اراده قوی دارد.

و اگر در خواب دیدید که از بینی خون می آید، به این معنی است که مشکلی در انتظار کسی است که خواب را دید، هر که بود.

و در مورد بینی: گویند در مردان زیباست و گویند قرابت مردانه است.

و اگر بیند که بینی ندارد، رحمی بر او نیست.

و اگر خواب ببیند که دو بینی دارد، بیانگر تفاوت او با پدر و مادرش است، زیرا بینی عجیب نیست، پس بوی خوش گویای دره ای است که او را تحت تأثیر قرار می دهد و اگر همسرش حامله باشد، خوشی دارد. پسر به دنیا بیاد

می گویند بینی فرزند است و می گویند بیرون زده است و می گویند پدر و مادر و شرح آنچه در بینی می رود راه طب را می کند و چه ضرری دارد حجابی است که خفه می کند.

هر که خواب ببیند شلنگ دارد، دلالت بر قوی بودن حسابش دارد.

در مورد بینی بریده: هر که ببیند کسی بینی خود را بریده است با کلماتی که بینی او را می کشد با او صحبت می کند.

گفته شد که در اصل کنده بینی به معنای مرگ المجدوا است.

گفته شد که این حکایت از مرگ زن مجدیه در صورت حاملگی دارد.

و نیز گفتند که اگر بینی بریده شود زیان می کند زیرا صورت زشت است اگر بینی از او بریده شود و اگر تاجری بینی خود را بریده ببیند در تجارت زیان می کند.

خونریزی بینی: فراوان و نازک – این نشان دهنده یک آسیب غیرقابل برگشت و غلیظ – سقط جنین است.

و اگر ببیند که دماغش می لرزد و وجدانش این است که خدا با او نیکی می کند، به رئیس خود نیکی می کند و اگر وجدانش این است که به او ضرر می رساند، به رئیس خود بد می کند. و این برای او مصیبت است و بعد از آن درد خواهد داشت. وقتی رئیس است، بدن خود را به عنوان نقطه قوت و ضعف می بیند. و فراوانی خون و کمبود آن. اگر یکی دو قطره خون بیاورد خوب است و اگر یکی دو کیلوگرم خون بیاید، وجدانش این است که برای بدنش مفید است.

سلامتی بدن، سلامت دین است، پس از گناه بیرون می آید و دینش بر حق است و اگر وجدان بخواهد در بدنش آسیبی به او وارد کند، ضرر به بدن ضرر دین است. اگر لباسش به خونش آغشته شود، دچار این مال و گناه مکروه می شود و اگر لباسش را به چیزی آلوده نکند، مرتکب این گناه می شود.

و اگر در راه خون دماغ ببیند زکات می دهد و در کنار راه صدقه می دهد و گفته اند خون دماغ گنج است و عطسه جای شک است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله