تعبیر خواب

تعبیر دیدن جن در خواب چیست؟

در خواب صاحبان شیاد برای امور دنیوی می بینند مگر اینکه جن معروف عاقل باشد.

و آن که دید جن قوی شد نقشه اوست.

و هر کس جنی را ببیند که در نزدیکی خانه او ایستاده است، بیانگر ضرر یا این است که باید برای او قسم بخورد.

و هر کس ببیند که جن وارد خانه او می شود و در آن کاری انجام می دهد، دشمنان به خانه او وارد می شوند و دزدان او را آزار می دهند.

و هر کس او را ببیند که به جنیان قرآن می آموزد یا از او بشنود به رهبری و قدرت می رسد.

کسی که در خواب ببیند جنی با او همراه می شود، بیانگر نزدیکی او به مسافران و آشنایان به اسرار است.

شاید دید جنیان سفر از طریق خشکی و دریا، آدم ربایی و سرقت، زنا، مشروبات الکلی، مکان های بدعت، کلیساها و بارها، آواز خواندن و فلوت را نشان می دهد. با اخبار مسلمین.

هر کس ببیند با جن ازدواج می کنند، زن فاسد می شود. یا شاید حیوان مریضی خریده باشد، حتی اگر یکی از رعایای سلطنتی بوده باشد، یا به قول تقدیر، مقام بالایی داشته باشد.

و هر کس در خواب ببیند که جن زاییده است، از فقیر یا از دفن او سودی خواهد داشت.

و چون پادشاه ببیند که جنیان را اسیر کرده و به آنها دستبند زده است، بر کشور حکومت می کند و کفار را از آن بیرون می آورد و اسیر می کند. آنها با نقشه خود او را زدند و آنها را لمس کردند. چه بسا کسانی که از جنیان ماهی و پادشاهان می خورند به سران و امرای قبلی یا شیوخ یا علما یا مربیان پسران یا اولیای کسانی که رقبایشان درخواست می کنند اشاره کنند.

رؤیت جن ممکن است نشان دهنده آتش باشد یا ظروف شیشه ای که با آتش کار می کنند یا ظاهر حیوانات موذی مانند مار، مار، عقرب و چیزهایی که از این طریق به انسان آسیب می رساند.

و جن دشمن بزرگ و خشمگین را از بین می برد.

و کسى که جن را در حال نجوا کردن در سینه خود ببیند، دلالت بر غیرت او در عبادت خداى متعال و علاقه او به اطاعت و پیروزی بر دشمنش به خاطر قول خداوند متعال در این آیه است.

کسى که در خواب ببیند جنى لباس او را مى دزد، اگر کارگر باشد اخراج مى شود و اگر کشاورز باشد با گفتن آیه «لباسشان را درآور» ضرر مى کند.

و کسى که ببیند جنى پشت سر او ایستاده است، نشانگر پیروزی دشمن بر اوست.

و هر کس ببیند که بر جنیان غلبه می کند و بر آنها مسلط می شود و مطیع او می شوند، این نشانه کسب عزت و لقب سلطنت است.

و هر کس ببیند که در گرو جن است، بر دشمنش پیروز می شود.

و هر کس در خواب ببیند که او را جن زده است، این نشانگر رسوایی های اوست.

و هر کس ببیند سخنان جن سودمند است نسبت به دشمنان عدالت می کند و حاجت خود را برآورده نمی کند.

و هر کس ببیند که به جنیان قرآن می آموزد، تعبیر به هدایت می شود.

و هر کس در خواب ببیند که جن وارد خانه او می شود دزدان نیز به او وارد می شوند و چه بسا خواب جن بیانگر خواب مردمی باشد که فریب امور دنیا و استکبار آن را خورده اند.

به طور کلی خواب جن به 8 صورت تعبیر می شود: دیدن دشمنان، فساد دین، امیال و امیال نفس، مشغولیت و غفلت از عبادت و اطاعت، دوری از دینداران، و درستی و گرایش. خوردن آن حرام است

در مورد دید دیوانگی، آن را در جای مناسب بیان می کند.

استاد ابوسعید گفت: هر که ببیند جن قدرتمند شده است نقشه می کشد.

دیدن جادوگران جن در خواب به معنای خیانت است. اگر در خواب ببیند جنی در نزدیکی خانه او ایستاده است، خوابش بیانگر یکی از سه خصلت است: برآورده نکرده است.

و چون ببیند که به جنیان قرآن می آموزد یا به سخنان او گوش می دهند، به واسطه این سخنان حق تعالی، هدایت و حمایت می شود: «بگو برای من روشن شد که گروهی جنیان گوش می دادند. ”

و اگر ببیند جن وارد خانه او شد و در خانه او کار کرد، دزدان وارد خانه او می شوند و به او آسیب می رسانند یا دشمنانش در خانه او به او حمله می کنند و اصل در خواب جن این است که صاحب آن هستند. تقلب در امور دنیوی و فریب آن.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله