تعبیر خواب

تعبیر دیدن دینار در خواب چیست؟

تعبیر دیدن دینار در خواب

دام پروری

او در خواب دانشمند حیله گر است و اگر کسی او را ببیند که دینار از آستینش بیرون می زند، از او علم حیله گری می شنود.

دانیال در مورد دینار گفت: هر که ببیند دیناری در دستش بیش از چهار دینار است، از چیزی بغض کند یا سخنی بشنود و به تعداد دینار برایش مشکل باشد و اگر به تعداد دینار باشد. برای روشن شدن، او چقدر نگران خواهد بود؟

ابن سیرین گفت: اگر عدد دینار پنج باشد، به این معناست که کار پسندیده ای انجام می دهد و اگر یک دینار نزد او باشد که نه زیاد باشد و نه کوچک، تعبیر به این است که در خانه ای کوچک و نیکو باشد. و اگر صد دینار یا هزار دینار داشته باشد، تعبیر به کسب علم از امتحان است، ولی اگر عدد باشد زوج است نه فرد.

و کسى که در خواب ببیند دینارى به کسى داده یا دینارى از او کم کرده است، یعنى علمش به ارزش آن دینار از دست رفته است، پس نه بیشتر و نه کمتر از آن است.

و هر کس در خواب ببیند دیناری پیدا کرد، بیانگر مصیبت آن پسر است و اگر دینار زیاد باشد خسته و سنگین می شود.

و اما دینارها ودیعه ای است که حق تعالی می پردازد و می فرماید: «اگر یک لیره به او سپردی، آن را به تو برمی گرداند».

و کسى که در کف دست خود پنج دینار ببیند، یعنى برپاداشتن نمازهاى پنجگانه است

و هر که ببیند دینار می پردازد، به وظایف خود عمل می کند و حقوق مردم را نسبت به آنها ادا می کند.

هر کس در خواب ببیند دینار بین مردم تقسیم می کند، نیکی کرده است.

و هر کس در خواب ببیند که دیناری یافته است، برای امانتی که به او داده شده است شهادتی بنویسد، و چه بسا بسیاری ببینند که دیناری یافته است، چنانکه هنگام بیدار شدن دید.

و هر کس دیناری بر چهره خود ببیند نام خداست و اگر مسلمان باشد از دین خود روی برگرداند و اگر کافر باشد مسلمان شود گفته شد که اگر عدد دینار پنج باشد. پنج این یک دعاست.

و هر کس در خواب ببیند که دیناری به کسی داد یا گم شد یا فروخت یا از او دزدیدند، دلالت بر اندوه و اندوه او دارد.

و کسی که در خواب ببیند که به چهار دینار رسیده است یا به او هدیه داده اند یا آن را خریده است – این نشان دهنده حیثیت و شهرت و شرافت سرنوشت از طرف یک زن است و شاید او نیز باشد. همانطور که بعد از او

و هر که در خواب ببیند دینارها را در خاک می اندازد و در دست می گیرد و آب می شوند، دلالت بر این دارد که مادر دارد و غایب می شود.

و گفته شد که ظاهر دینار به مرد عادل گواهی می دهد، زیرا عرب گفتند: فلانی پسر دارد، چنانکه دیناری است و اگر از مفسدین باشد، پولش می شود. به او سپرده شود. و در این به خاطر این کلام حق تعالی خیانت کرد:

شايد ديدن دينار هنگام حك كردن آن حاكي از متنفر بودن او از خانواده يا افرادي است كه برايش مهم هستند.

و هر کس ببیند که مرده دیناری به او داده است از ظلم در امان است و اگر بخواهد به او بدهد و چیزی از او نگیرد باید از ظلم خود بپرهیزد.

و هر کس ببیند که مرده به او وعده دینی داده است، ظلم کرده است.

و هر کس ببیند که دینارها را زد و وزن و سهم آنها کوتاه یا کم است، آسان است.

و کسى که ببیند دینارها در دست اوست آنها را برگردانده و شکار مى کنند و بدون فلز طلا مى یابند و رنگ آن محال است، پس از آن تعبیر به ظهور اضطراب مى شود که در اثر خيال صورت مي گيرد، پس از نظر خيال واقعيتي وجود ندارد و اشكال او اين است كه در بيان علم، خواصي به اين فلز نسبت داده شده است.

و هر کس در خواب ببیند که دینار ضرب می کند، این بدان معناست که اگر نگران بود، تشویشش زیاد می شود و چه بسا از خیر کوتاهی کند و از یک تا پنج آن را جمع کند. در خواب می بیند که من بیست و چهار دینار چند دارم و آن ها را از دست دادم و فقط چهار تا از آن را به دست آوردم، گفت: تو مردی هستی که مجلس را صرف می کنی و تنها نماز می خوانی و دینارهای بزرگ امانت و گواهی و علم. و قیمومیت ظاهر دینار را به دو صورت می‌گفتند: اگر فردی باشد اعم از زیاد یا کوچک که پنج ختم نداشته باشد ممدوح نیست و اگر شوهر باشد به پاکی تعبیر می‌شود. دین و دانش مفید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله