تعبیر خواب

تعبیر دیدن سقوط یا افتادن در خواب چیست؟

تعبیر دیدن افتادن یا افتادن در خواب

اگر سقوط در خواب از بالا به پایین باشد، بیانگر انتقال شرایط از خوب به بد، یا از همسری به همسر دیگر، یا از حرفه ای به شغل دیگر، یا از کشوری به کشور دیگر، یا از فرقه ای به فرقه دیگر است. . . دیگری اگر شخصی که در خواب فرود آمد غذای خوب یا افراد صالح بود. دلالت بر حال خوب دارد و اگر در خواب بر ویرانه یا حیوانی شکسته بیفتد، بیانگر عاقبت بد است.

خداوند تبارک و تعالی فرمود: «وَ أَنْ أَنْ أَفْضَلُ الْقَیْلاً وَ بَخْلَهُ مَلَکُمْ:» و اگر وضع بدتر شود، مال او فایده ای ندارد. ”

و هر که از پشت در خانه بیفتد و دست یا پایش بشکند، بلای او، پولش یا دوستش می آید، یا سلطانی دارد که از او متنفر است.

به آب بیفتند

هر کس در خواب ببیند که در آب بسیار عمیقی افتاده و در آن فرو رفته و به قعر آن نرسیده است، بخش بزرگی از جهان در انتظار اوست، زیرا دنیا دریای عمیقی است و گفته اند هر که ببیند کیست. در آب افتاده است برکت و فیض خواهد بود.

و اما سقوط، هر که ببیند کسی بر او افتاده است، دشمن او را شکست می دهد.

اگر در خواب ببیند که از جای بلندی مانند کوه، دیوار یا چیزهای دیگر به زمین افتاده است، بیانگر آن است که به هدفش نرسیده است.

و هر کس در خواب ببیند که از ضربه ای افتاد، این برایش دردسر است، و اگر پایش بلغزد، چنین باشد.

و هر کس در خواب ببیند که بر روی زمین افتاده است، پس اگر نخواهد با او سجده کند، خیری در او نیست و اگر نزاع و جنگ یا نزاع باشد پیروز نمی شود.

و هر کس در خواب ببیند که از بام و دیوار و درخت و کوه یا مانند آن افتاده است در این صورت تکلیف در آن بر او تمام نمی شود و با امتناع از آنچه می خواهد آگاه نمی شود. برای انجام کار بدین ترتیب.

دیدن در خواب عاشق شدن به کسی که در دین او نقصی دارد نشان دهنده اشتغال او به گناهان و وسوسه ها و کارهای نادرست است.

هر کس در خواب ببیند در مسجد یا مهدکودک و مانند آن افتاده است و از روی خیرخواهی یا نیت او واقع شده است، دلالت بر ترک گناه و نافرمانی و ترک بدعت ها و هوس ها دارد.

اگر خواب ببینید در حال سقوط هستید و بسیار ترسیده اید، بیانگر آن است که با مبارزه ای بزرگ روبرو خواهید شد، اما در نهایت به افتخار و ثروت دست خواهید یافت.

اما اگر دچار سقوط شدید، با مشکلات و از دست دادن دوستان مواجه خواهید شد.

سقوط از کوه و دره و تپه و پشت بام و دیوار بلند و نخل و درخت نشان دهنده تناقض کسی است که آنچه را که از او افتاده در تعبیر نشان می دهد اعم از سلطان، عالم، شوهر، خواه زن. یک برده، یک پادشاه، یک شغل یا شرایطی، بیننده در مورد مهمترین چیز در سفرش می پرسد که به چه امیدی دارد و از چه چیزی می ترسد، پیشرفت و تاخیر در جدایی و لجاجت.

این نتیجه حاصل می شود که تمایز بین دو سؤال او بسته به میزان قرائت و قرائت او و همچنین آگاهی او از کامل بودن او از آنچه در او بود و قوت و ضعف و بی نظمی او می تواند منجر به سقوط عقیم شود. . حاصلخیز، درشت، ساده، سنگ، شن، خاک یا دریا، اگر در بدن بیفتد، ممکن است به او برگردانده شود و دلالت بر افتادن به گناه و وسوسه و ارتداد باشد، اگر دلالت بر سقوط کند، مانند سقوط حیوانات. ، کلاغ ها ، مارها و گونه های موش یا به خاک و گل.

ممکن است به معنای ترک گناه و ترک بدعت باشد اگر از چنین چیزی بگریزد یا افتادن در مسجد یا اتاق بچه یا به پیامبر یا در اتاق بچه یا به پیامبر یا گرفتن. نسخه ای از قرآن یا به نمازهای گروهی

و اگر ببیند که از زمین به زمین می افتد، از متکی بر او مأیوس می شود و یا به خاطر گفته او از درجه او سقوط می کند.

و چون دید در گل افتاد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله