تعبیر خواب

تعبیر دیدن سپر در خواب چیست؟

تعبیر دیدن سپر در خواب

در مورد سپرها، این به ایمنی و محافظت از دشمنان تعبیر می شود و ممکن است سنگر دین، قدرت، پول و معیشت بوده باشد.

و گفته شد که سپر دژ مردانه است و سلطان بزرگ آن را می پوشد و برای مردم عوام از رنج و دسیسه مایه برکت و حفظ است. خداوند متعال می فرماید: «و زره که شما را از قدرت حفظ می کند» آیه.

و حق تعالی فرمود: «و ما لباس پوشیدن را به او آموختیم تا به قوت خود تو را تقویت کند». و سپر برای ساختن یک مکان مستحکم ساخته شد.

در مورد پوشیدن سپر، این را برادر یا برادرزاده توضیح می دهد.

و هر که در خواب ببیند که سپر پوشیده است از همه گرفتاری ها محفوظ می ماند.

در مورد سپر: پوشنده قدرت زیادی به دست می آورد.

حمل انواع سلاح ها سپری در برابر دشمنان و سپری برای مصونیت دین و برای مردم عادی مایه برکت و محافظت در برابر بلاها و توطئه ها است. خداوند متعال فرمود: شلواری که شما را از گرما محافظت می کند و زرهی که شما را از سختی ها حفظ می کند، پس نعمت خود را بر شما تمام می کند. ”

و هرکس در خواب ببیند که سپر می‌سازد، معنایش این است که شهر مستحکمی می‌سازد، و سپر پوشیدن نیز نماینده برادر ظاهر یا ابن شفیق است، و پوشیدن آن برای تجارت، کرامتی است که از تجارت و امنیت و حفظ مستمر است. و سپر گفته اند که نشان دهنده پول و دارایی است و آنچه از اسلحه پوشیده می شود مانند سپر و تخم مرغ و گوشن و سینه و ساق پا را نمایانگر لباس کیسوا و گوهان مانند سپر گفته اند با این تفاوت که قوی تر، حفظ کننده و قوی تر است و گفته می شود که پوشیدن آن به معنای ازدواج با زنی قوی، گران قیمت و زیبا با پول است.

و رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: دیدم که زره نیرومندم، او را به مدینه دادم و بر قوچ زین شد، پس قوچ را بگردان.

درباره آمرزش و تخم مرغ: هر که بخشش یا تخمی بر سر ببیند از ضرر و زیان در امان می ماند و شهرت و شرافت پیدا می کند و گفته اند که اگر تخم مرغ ارزش زیادی داشته باشد، زن ثروتمند و اگر زیبا باشد. زیاد نیست، نشانگر زن زشت است، و گفته اند هر که تخم آهنی ببیند، معنی بزرگی دارد.

و ساعد آهنین: از افراد خویشاوند او هستند پس هر که دو دست بر خود ببیند از دست خویشاوندش قویتر است و گفته شد با دو مرد بزرگ و بزرگ همراهی می کند و شاید یک نظر پسر یا برادرش افتاد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله