تعبیر خواب

تعبیر دیدن طاووس در خواب ابن سیرین چیست؟

شرح دیدن طاووس در خواب توسط ابن سیرین

طاووس یکی از پرندگان زیبا به شمار می رود که یکی از ویژگی های آن تکبر و غرور است و دیدن آن در خواب معانی زیادی دارد و تعبیر دیدن طاووس در خواب بسته به رنگ آن بین خوب و بد متفاوت است. تفسیر می کنیم محقق ابن سیرین متوجه خواهد شد.

تعبیر دیدن طاووس در خواب

دانشمند ابن سیرین طاووسی را که در خواب دیده می شود به زیبایی و زیبایی تعبیر کرده و گفته است که پادشاهی غیر عرب است زیرا نماد زنی زیبا و زیباست، چنانکه در برخی از خواب ها به افراد بامزه اشاره می کند.

این می تواند به غرور، اعتماد به نفس بیش از حد و تمجید از خود اشاره کند، زیرا برخی آن را به عنوان بدهی تعبیر می کنند پرهای طاووس نماد پول یک زن و رنگ آنها نماد زیبایی او است.

طاووس نماد غیبت، کمبود، دروغ، قدرت دشمنان و زوال نعمت است نابلسی خوردن گوشت طاووس را ارثی از همسرش و دریافت پرهای طاووس را نشانه دریافت پول از زن در زندگی خود تعبیر کرده است. و دیدن طاووس نشانه دریافت پول از پسر زن است.

و هر که ببیند طاووس دارد، دلالت بر حکومت غیر عرب دارد، و هر که در خواب تخم طاووس ببیند، پسر گستاخ است و دیدن طاووس پر از پر نماد چیز دیگری است. – پادشاه عرب که قصد جنگ داشته باشد و پر طاووس ببیند می تواند کشوری غیر عرب را فتح کند و از آن خیر بیاورد.

خریدن طاووس در خواب به معنای ازدواج با زن غریبه است و دیدن آن در خانه نشانه زنی مغرور و دیدن آن در محل کار نشانه افتخار به کار و دیدن طاووس در کوچه و خیابان نماد است. مرد متکبر و شکار طاووس، نشانه عاشق شدن زن است و خوردن گوشت طاووس نشانه غلبه فرمانروای غیر عرب است و هر که در خواب طاووس کشته شده ببیند، بیانگر سخنان زیانبار است. مرگ طاووس در خواب برای فرد متکبر نماد نابودی جهان است.

و اگر ثروتمند طاووسی را در خواب ببیند شهرت و شرف است، ولی اگر فقیر ببیند به معنای تکبر اوست و اگر مؤمنی در خواب ببیند نفاق است. تعبیر خوردن نان در خواب در حالات مختلف

دیدن طاووس در خواب برای زن شوهردار

اگر زن متاهل در خواب طاووس ببیند، بیانگر غرور و تکبر اوست و دیدن تخم طاووس نشان برتری و تکبر بر همسالان است و کندن پر طاووس نماد برهنگی زن باردار است. بله، خواب نماد تولد پسر است و دیدن طاووس در خانه نشانه همسری است.

دانشمندان ظاهر طاووسی را که در خیابان راه می‌رود به زنان گستاخی تعبیر کردند که دنبال طاووس می‌دوند و آخرین مد را دنبال می‌کنند و اگر خود را در شکار طاووس می‌دیدند، نشان از تجاوز دشمن و خوردن گوشت طاووس دارد. نبود گرگ کشتن طاووس در خواب برای زن، نشانه صفات باطل است و دیدن طاووس انسان نما، زن در آن – به عشق رنگ و جواهر، و اگر خود را در پر طاووس ببیند، ادعا می کند که چه او دارد. او نمی داند و پرورش طاووس در خواب برای زن متاهل نشانه بزرگ کردن دختر به افتخار است.

دیدن طاووس در خواب برای مرد است

دیدن طاووس در خواب نمادی از بلوغ و رسیدن به هدف است – نشانه یک خوابی خوب و ترک امور وقت گیر – این هشدار شکست است. دیدن پرهای سرخ و سبز، رؤیای ستودنی است که نوید برآورده شدن آرزوها را می دهد، اما دیدن پرهای زرد بیماری و فقر است و خداوند اعلم.

تعبیر دیدن طاووس در خواب برای زن باردار

اگر زن باردار در خواب طاووس ببیند بیانگر ثبات او در دوران بارداری و رضایت از سلامت جنین است و این خواب می تواند نمادی از تولد پسری باشد که بسیار زیباست و خدا بهتر می داند.

تعبیر دیدن طاووس سفید در خواب

اگر زن مجردی در خواب طاووس سفید ببیند نشان دهنده موفقیت او در زندگی و رسیدن به اهدافش یا تعهد به فرد مناسب یا ازدواج با فردی است که دوستش دارد.

اما اگر زن حامله ای در خواب طاووس سفید ببیند، خواب بیانگر سهولت بارداری و زایمان او و ظاهر پسر است.

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد: معنی نام ایزل در عربی و ترکی و شرح کسانی که این نام را یدک می کشند.

دیدن طاووس در خواب برای زنان مجرد

دیدن طاووس در خواب یک زن مجرد معانی زیادی دارد، زیرا اغلب نمادی از غذای خوب و فراوان یا شانس، برآورده شدن خواسته ها و موفقیت در همه تصمیمات و در مواردی که زن مجرد از نزدیک شدن می ترسد. طاووس، آرزوی او را بیان می کند. تصمیمات مهمی می گیرد، اما دریغ می کند، اما دیدن غذای طاووس حکایت از رزق و روزی دارد و خدا داناتر است.

در پایان امیدوارم تعبیر دیدن طاووس در خواب برای شما مفید بوده باشد، اگر خوابی دیدید و خواستید آن را توضیح دهید می توانید در کامنت بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله