تعبیر خواب

تعبیر دیدن پرده در خواب چیست؟

تعبیر دیدن پرده در خواب

و اما پرده ها به چهار معنا تعبیر شده اند: و ظلم و ترس و این کت و غیره. هر كه بيند حجابي را در جاي ناروا نصب كرده، نگران و اندوه و خوف است، و اگر مكان شرم آور باشد، محكمتر و مستحكمتر است و نتيجة آن نيكو و امن است و چه اينكه محكم است. بزرگتر و قوی تر است و آنچه نازک است سبک تر است.

و هر كه بيند حجاب كشيده يا برداشته شده، خوف و اضطراب و اندوه را براي صاحب آن به جا مي گذارد و اگر صاحب آن مجهول است، كار به او بستگي دارد.

و جلیقه را نیکوکاران و مقربان در کار می بینند، همسری که او را از گناهان پناه می دهد، و گفته اند که حجاب دلالت بر اهتمام آنان به زنان دارد.

و خوابی باز کردن درب فروشگاه نشان می دهد که آنها قبلاً بازنشسته شده اند و اگر درب خانه باشد ، دیگر از دنیا خارج شده است.

و چشم انداز ایجاد اولستر زودگذر است.

و چشم انداز یک پرده جدید طولانی است.

و چشم انداز پرده پاره و پیوسته اضطرار.

و نگاه حجاب فرسوده از عرض صاحبش باز است.

و هر که ببیند سگی پرده را پاره می کند در این صورت با شمشیر گدایان را یاری می کند.

و رؤیت حجاب سیاه از پادشاه است و اما حجاب سپید و سبز حاصل حمد اگر حجاب مجهول یا در جای مجهول باشد و اگر معلوم باشد دو طرف است: از جمله. اینها کسانی هستند که گفتند در توضیح آن یکی است و گفته شد که توضیحی برای آن وجود ندارد.

اگر در خواب پرده ببینید، بازدیدکنندگان ناخواسته را پیش بینی می کند که باعث اضطراب و ناراحتی شما می شوند.

دیدن پرده لکه دار و پاره شده در خواب به معنای اختلاف و سرزنش شرم آور است.

در مورد حجاب: زنگ خطر است و اگر در خانه ببیند زنگ خطر برای زنان است.

و چون او را در دكان ببيند پيش از بازنشستگي هستند و چون در مسجد است اهل دين و چون در خانه است از دنيا و پوشش خلقت فرار مي كنند. و نو و نو و طویل و دریده درازی بی درنگ است و گستره پاره گستره پوشنده اش را پاره می کند و سیاهی حجابشان از جانب پادشاه است و سفید و سبز در آنها ستودنی است و همه اینها اگر حجاب مجهول است یا در جای مجهول است و اگر معلوم است در تعبیر چشم اوست و گفته شد که تمام پرده بر در با اطمینان و اضطراب و ترس.

و چون خواست و ترسیده و فراری یا پنهانی را ببیند، گویا حجابی بر او پوشانده باشد، او را به نام خود بپوشاند و ایمن کند و هر چه حجاب بزرگتر باشد، غمگینتر است. و اندوه

و پرده ها کم و زیاد است و اگر در یا خانه یا ورودی یا خروجی نمایان و نازک و دست و پا چلفتی باشد برای صاحبش محکم و نیرومند و ویرانگر و ضعیف و کوچک و سبکتر و ضعیفتر است. اضطراب .. و به شیطان ضرر نمی رساند زیرا رنگ او از رنگ هایی است که در نگرانی و ترس به قدرت او کمک می کند همانطور که شما توضیح دادید. نه در آن مصدومیت، بلکه او را مجبور به اطمینان از مجازات کرد.

و هر پرده بر در خانه بزرگ و بازار بزرگ یا مانند آن، تشویش و ترس در تعبیر آنها شدیدتر و وحشتناکتر است و آنچه از پرده ها که هیچ اظهار نظری در مورد ورودی و ورودی نیست، مشاهده می شود. وضعیت توصیف شده آسانتر از حال او و به دور از ظهور تفسیر و پاره یا شکسته است. از ترس و نگرانی صاحبش را بیرون کشیده یا انداخته یا نابود می کند و ناشناخته در تأویل قوی تر و جدی تر است و اما از پرده ها در مکان های شناخته شده خود شناخته می شود بیداری است که نه ضرری دارد و نه سودی تا آن. ناشناس می شود و پس از خود او را نمی شناسد

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله