تعبیر خواب

تعبیر دیدن پرواز در خواب چیست؟

تعبیر دیدن پرواز در خواب

در خواب در راه است و اگر بر پشت باشد راه استراحت است و برای غیر مسافر پرواز بیکار است و از بام به بام از لاغر به لاغر پرواز می کند. یک مرد لاغر

و اگر زنی ببیند که از خانه خود به خانه مردی که می‌شناسد رفته، با آن مرد ازدواج می‌کند و هر که از خانه‌ای که می‌داند به خانه‌ای که نمی‌شناسد پرواز کند می‌میرد، زیرا آن مرد است. خانه آخرت و اگر زندانی در خواب پرواز کند از زندان آزاد می شود.

و اگر صاحبش ببیند که پرواز کرده آزاد می شود. گفتند اگر پرواز موفقیت آمیز باشد سفر است و هر که در خواب با پرنده ای پرواز کند با بیگانگان خواهد بود و هر که مغرور شود و ببیند در حال پرواز است خیالش باطل است و هر که جلوتر باشد. یک نفر و پرواز در مقابل او، او را برنده می شود.

و هر که ببیند بر فراز کوه پرواز کرده است، پادشاهی را بدست می آورد و پادشاهان را بدون خستگی شکست می دهد.

و هر که آن را در پرواز و مناسب پادشاه ببیند به آن می رسد و اگر بر چیزی بیفتد مالک آن چیز است وگرنه در دین خود گمراه می شود.

و هر کس در خواب ببیند که در آسمان پنهان است و باز نمی گردد می میرد و هر که از خانه خود به خانه ای مجهول پرواز کند از خانه خود به سوی قبرش حرکت می کند و اگر در هوا پرواز کرد پس به هنگامی که به مرگ نزدیک می شود، بیمار است، و کسی که از پایین به بالا بدون بال پرواز می کند – آرزو.

و هر که ببیند در هواپیمای هموار پرواز می کند، بدون خستگی کارش حل می شود.

و هر کس ببیند که پرواز می کند و بال دارد برای همه مردم راهنمای خوبی است و اگر بنده باشد نشانگر رهایی اوست و اگر فقیر باشد غنی است.

و کسى که در خواب ببیند بر حسب اراده و خواست خود در حال پرواز است، بیانگر حسنات بسیار است.

و هر کس او را دید که از خانه بیرون می‌پرد، مرگ او را نشان می‌دهد.

و کسی که در خواب ببیند نمی تواند پرواز کند یا با سر به زمین و پاهایش در هوا پرواز می کند، بیانگر شر بسیار است که به او عرضه می شود.

اگر بیمار ببیند که در حال پرواز است، این نشان دهنده مرگ او است.

کسی که در خواب می بیند که روی برانکارد پرواز می کند، نشان دهنده بیماری جدی است که او را فرا خواهد گرفت.

هر که خواب ببیند بین زمین و آسمان در حال پرواز است، این به معنای آرزوی بزرگ است.

شاید پرواز طلب علم یا فسق باشد و پرواز حکایت از ترس و بدبینی داشته باشد و اگر با بال پرواز کند با شکوه و قدرت سفر می کند و اگر بدون بال باشد مسیر سختی را طی می کند مخصوصاً اگر پرواز کرده باشد. با آن در جای خوب فرود آمد و در جای بدی فرود آمد و هنگام پرواز از جای مجاز و فرود آمدن در جای بهتر، برعکس بود.

پرواز و ثبات به روش های مختلفی توضیح داده می شود:

هر کس در خواب ببیند مانند پرنده از جایی به جای دیگر پرواز می کند، نشانه سفر اوست و قد او به نسبت ارتفاع او از زمین در هنگام پرواز است.

و هر کس در خواب ببیند که به آسمان اوج گرفت، به زودی آسیب می بیند، و اگر پرواز را ترک نکند، بیانگر خروج او از دنیاست.

و آن که می بیند، بی پر، مورد به مورد تغییر می کند.

هر کس در آرزوی پرواز از سقفی به بام دیگر باشد، زن خود را طلاق می دهد و با دیگری ازدواج می کند یا برده ای می خرد.

و هر که خواب ببیند به سوی ابرها پرواز می کند، به حج اشاره می کند.

و هر کس در خواب ببیند که از خانه خود به خانه ای مجهول پرواز کرده است، این نشانگر آن است که زمان او نزدیک است، پس در پیشگاه خداوند توبه کند.

هر که در خواب ببیند بالهایی دارد که مانند بال های پرنده نیست، اتفاق بزرگی برایش می افتد و مردم از او تعجب می کنند.

و هر که در خواب ببیند که به آسمان اوج می گیرد و سپس به زمین فرود می آید، مریض می شود انشاءالله در آستانه مرگ است و بهبود می یابد.

و روایت کرده که مردی نزد ابن سیرین آمد و به او گفت: خود را دیدم که در آسمان و زمین پرواز می کنم و به او گفت: تو مردی هستی که نطفه داری.

و هر که در خواب ببیند که بر فراز کوهی پرواز کرد چنان می افتد که پادشاه برای او جمع می کند و اگر بر چیزی بیفتد آن چیز را به دست می آورد و اگر حالتی نباشد خوابش نشان می دهد که به دلیل بیماری مریض و نزدیک به مرگ است یا در دین خود اشتباه می کند و پرواز اگر بالدار باشد به معنای مسافرت است و اگر با بال نباشد گذر از از حالتی به حالت دیگر، و اگر در پرواز به آنچه می خواهد برسد، در سفر به موفقیت خوبی می رسد.

و هر کس ببیند که از زمین به زمین پرواز می کند، نیرو می گیرد.

هر که در خواب ببیند که از پایین به بالا بدون بال پرواز کرد، آرزویش برآورده می شود و به همان اندازه که هست بالا می رود.

کسی که خواب ببیند کبوتر پرواز کرده است مغرور می شود.

و هر کس در خواب ببیند که در حال پرواز است تا اینکه در آسمان ناپدید شود، خواهد مرد.

و هر کس در خواب ببیند که از جایی به جای دیگر پرواز می کند و پروازش تصادفی است، به جایی می رود که نمی شناسد، یا به سفر می رود و به درجه ای که در آن است می رسد. در پرواز وقتی زیاد دیده می شود به آرزو تعبیر می شود و در پرواز برای صالحان – جستجوی علم و تعداد آنها در آن به همان اندازه است. مردم با درخواست فسق و بدی فاسد می شوند و دیگران آنچه در آن است را طلب می کنند.

هر که در خواب ببیند که با آسانسور تخت پرواز می کند، در این صورت هنگام برخاستن و برخاستن مجروح می شود و اگر در این پرواز ثابت قدم باشد از جراحت نجات می یابد.

و هر کس در خواب ببیند که در حالی که در جای خود ایستاده پرواز می کند، همه چیز برای او خوب است و بهترین پرواز، پرواز به سمت قبله است.

و هر کس در خواب ببیند که پرواز کرد و سپس در مکان معلومی مستقر شد، تعبیر می شود که اگر در آن سفر بود، سفر را متوقف کرد و اگر در آن نبود، باید سفر کند و به سلامت به سوی آن سفر کند. جایی که او می خواست می آید

و هر که ببیند در حال مسافرت پرواز کرد اگر مقامی داشته باشد جدایی از آن مقام است و اگر نه افتخار اوست و اگر ماشین در راه با او پرواز کرد مقام، و اگر قرار گیرد، همان چیزی است که او را سوار زمین می کند، غرور است.

اگر در خواب پرواز ببینید، خبر شرم آور و غم انگیز غایبان را می دهد.

اگر دختری در خواب ببیند که پرواز می کند، پیش بینی می کند که از رسوایی محافظت نمی کند و معشوق او را ترک می کند.

اگر دیدید چیزی از شما دور می شود، در هر رقابتی برنده خواهید شد.

درباره پرواز: گفته اند مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: خود را دیدم که بین آسمان و زمین پرواز می کنم، گفت: نطفه تو زیاد است.

و کسى که در خواب ببیند کوهى را دور زده، به حالى مى رسد که پادشاهان او را اطاعت کنند، و گفته اند هر که او را در حال پرواز ببیند، اگر لایق قدرت باشد، آن را خواهد گرفت و اگر به هر چه مال او بیفتد و اگر برای حکومت مناسب نباشد نشان دهنده بیماری است که او را به عذاب می کشاند و به مرگ می انجامد یا اشتباهی از جانب او که در صورت افتادن از آن به آن بیفتد. بام بر پشت بام پرواز می کند، زنش را با دیگری عوض می کند.

و گفته شد که پرواز سبب سفر است وقتی با بال باشد انتقال از حالتی به حالت دیگر است و چون پروازش به پایان رسید در سفر سود می برد و چون از یک سرزمین پرواز کرد. برای دیگری، اوست که برای چشمها غرور و آرامش می یابد. او بدون بال برخاست، به آرزوی خود رسید و به همان اندازه که بود بلند شد، زیرا اگر پرواز کند، مانند کبوتر در هوا پرواز می کند، به شکوه می رسد.

و اگر در خواب ببیند که پرواز می کرد تا در آسمان ناپدید شد و برنگشت، می میرد.

و هر کس ببیند که از خانه خود به خانه ای مجهول پرواز کرده است، از خانه خود به سوی قبر باز می گردد.

و کسى که آن را در آسمان در حال پرواز ببیند، به این معناست که در سفر است یا به عزت مى رسد، و کسى که از جاى به جاى دیگر مى‏پرد و از حالى به آن حال مى‏رود و مى‏پرد. سفر طولانی است، بنابراین وقتی او با پریدن روی یک کنده اعتماد می کند، به یک فرد قوی و غیر قابل نفوذ اعتماد می کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله