تعبیر خواب

تعبیر دیدن چادر در خواب چیست؟

تعبیر دیدن چادر در خواب

در خواب، نشان دهنده سفر، قبر، همسر یا خانه و همچنین بسیاری از چادرها و ابرها است.

و آن که دید حجاب بر او زد، چون سلطان بود بیش از سلطان شد و چون سرباز بود مأموریتی پذیرفت و چون تاجر بود به سفر رفت و نیکی و شرافت کرد. و یک خدمتکار زیبا.

اگر در مقابل چادر خود چادر سفید ببیند، امر به معروف و نهی از منکر و توبه از گناه کبیره است.

و هر که ماه را در خیمه خود ببیند، غلام خود را از خانه سلطان دوست دارد.

خیمه در خواب مال کسی است که وارد آن شده یا به سبب آن کتک خورده باشد و اگر از پادشاهی عاجز بود نزد سلطان شرفیاب شود.

و هر که خیمه هایش را تا خورده ببیند این پایان عمر و زوال اقتدارش است و گنبد زن است. فستات را نیز ببینید.

کیمیاگر

دیدن آن در خواب به معنای حرکت و سفر است. شاید دیدگاه او نشان دهنده یک قبرستان یا ازدواج مجرد باشد.

و اما خیمه، هر که ببیند خیمه برای او زده شده یا برافراشته و در آن بنشیند، اگر یکی از مردم خار باشد، قدرت و مال به او می رسد، و اگر تاجر باشد، مال و مال می گیرد و از سفرت به او اعتبار می‌دهی، و اگر ذکر نشود، به غم و اندوه تعبیر می‌شود، و اگر خشونت‌آمیز باشد و ضرر و زیان پیش آید، و اگر صاحب آن معلوم باشد، بر او تحمیل می‌شود.

و رغبت خیمه بر سلطان برای زیاد شدن رسالت و بازرگان برای سفر، و شاید این دلالت بر جراحت کنیز زیبا و باکره دارد، به خاطر قول حق تعالی: «گروه سرود در خیمه کوتاه است. ”

و کسى که خیمه‏اى را ببیند که در آن آتش است و آن را احاطه کرد و هیچ ضررى به آن نرساند، به گناهکارى تعبیر مى‏شود که از گناه خود پشیمان شده و امر به معروف کرده و از منکر نهى مى‏کند.

آیه فسطاط حکایت از زیارت قبور شهدا و دعا برای آنها دارد و چه بسا شهید از دنیا آمده و شاید رزق او زیارت بیت المقدس باشد.

و کسى که ذرّه اى را ببیند که در مزرعه اى خالى یا در مزرعه یا مرغزارى مى افتد، آن را به قبر شهیدى که در آنجا ظاهر مى شود تعبیر مى کند.

اگر خواب ببينيد در چادر هستيد، بيانگر آن است كه در امور و كارهايتان تغييراتي پيش خواهد آمد.

و اگر چندین چادر دیدید – به معنای سفر با همراهان نفرت انگیز است.

اگر چادرها پاره شد یا سقوط کرد – مشکلات و نگرانی ها در آینده در انتظار شما هستند.

غرفه، سرسرا، گنبد و خیمه شبستان: غرفه تعبیری از سلطان است. اگر کسی ببیند که غرفه ای به آنها زده شده است، بر حریف سلطنتی پیروز می شود.

و گفته شد که هر که خیمه خود را ببیند سلطان و پادشاه است و لشکریان را رهبری می کند، زیرا خیمه از آن پادشاهان است و آلفوستا همان است، درست در زیر آن، و گنبدی است بدون مرکز. و چادر بدون گنبد.

کسى که در خواب ببیند سلطان از هر یک از این نقاط بیرون مى‏آید، دلالت بر آن دارد که از قدرت او خارج است و اگر قدرتش مساوى باشد یا جانش را از دست بدهد، و چه بسا گنبد زن باشد، مى‏گوید که وقتى بسازد. گنبد با خانواده اش، او به گنبد خواهد زد. به همه اعضای خانواده اش گفته شد که خانواده اش.

عمر و ابن معادی کراب گفتند:

آیا او رعد بی خواب یمانی نیست؟ مثل دیگ می لرزد

کسی که خواب ببیند بعضی از آنها را دارد یا به آنها پناه می برد، بیانگر نعمتی است که به او داده شده است که نمی تواند شکر آن را بکند. ……………………….

و ظلمت غرفه ها و اضلاع و گنبدها اگر رنگ آن سبز یا سفید باشد که دلالت بر صحت دارد، دلالت بر شهادت دارد، یا در عبادت به همین صورت حاصل شده باشد، زیرا مبهم بودن این امور دلالت بر صحت دارد، زیرا دلالت بر قبور دارد. شهیدان و صالحان اگر او را ببیند یا بیت المقدس را زیارت کند.

و گویند خیمه دولت بود و بازرگان رفت و آمد کرد و گویند مجروح کنیز زیبا و باکره است به خاطر قول حق تعالی: «گروه سرود در خیمه می ایستد». و لابدیه دوم، سلطان و افتخار.

درباره بادبان: هر که ببیند بادبانش باز شده، عزت و جلال پیدا می کند…………………… ……………………

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله