تعبیر خواب

تعبیر دیدن چراغ در خواب چیست؟

تعبیر دیدن نور در خواب

در مورد سراج القرمانی گفت: او خادم خانه است و گفته شد ارزش خانه است.

و هر کس چراغ بسیار روشنی ببیند، نشانگر پادشاه عادل، قاضی عادل یا عالم زاهد است و ساکنان این مکان عروسی و مهمان نوازی و فعالیت فراوان دارند.

و هر که چراغ روشنی در دستش ببیند آمرزیده می شود و برای او جلال و سعادت می یابد و اگر مسلمان باشد در ادای کلام حق تعالی موفق می شود که: «و نوری درخشان». در آیه

و کسى که چراغ در دستش را خاموش ببیند، حکایت از مرگ فرزند و عدم حیثیت و مقام او و عدم سازش در طاعت دارد.

و هر کس در دست خود چراغی بیند که دو فتیله روشن دارد، در این صورت دو فرزند در یک رحم نصیبش می شود و گفته شد چراغ نور دل و قوت در دین و رسیدن به مطلوب را زیاد می کند. .

هر که در خواب چراغی روشن ببیند از علم بهره می برد.

و هر که در خواب ببیند که چراغی را با دمیدن در آن خاموش می کند، می خواهد داستان شخص را به حق باطل کند و آن را لغو نکند، زیرا خداوند متعال می فرماید: «می خواهند نور خدا را با لب خاموش کنند. ” و خداوند نور خود را کامل می کند. ”

و هر که در خواب ببیند که روز روشن می شود، در دین، درست در راه، به فرموده خدای سبحان: «وَ یَجْعَلْکُمْ لِلَیْکُمْ یَجْعَلُونَ».

و هر که ببیند شب در روشنایی راه می رود سعی می کند.

و هر کس در خواب ببیند که در خانه اش چراغی است، سلطان یا عالمی بر او وارد شود، یا پسری مبارک باشد، و اگر چراغی داشته باشد که نور آن مانند نور خورشید باشد، نگه می دارد و توضیح می دهد. قرآن را بدهید.

و هر کس ببیند که چراغ خانه اش روشن و محکم و صالح است، ارزش های خانه به درستی تعبیر می شود و اگر خلاف آن را ببیند، سخنش بر ضد اوست.

و هر کس در خواب ببیند که چراغش خاموش است و نوری نیست، این را با وضعیت نامناسب ارزش خانه و فقر او و نیز تغییر در امور یا قطع حافظه اش از خانه توضیح می دهد. محل. . که هست و اگر در خواب شواهدی باشد ممکن است دلالت بر مرگ او یا مرگ پسرش داشته باشد.

و هر کس چراغی در دست خود ببیند و بترسد که چراغ خاموش شود، برای کسی تعبیر به خوف مرگ می شود و اگر خاموش شود آن شخص می میرد و اگر خاموش نشد در امان باش. در حالی که برای.

و کسی که می بیند لامپ در حال تعمیر است، این به عنوان یک خبر خوب برای ایمنی بیمار تلقی می شود.

و هر کس چراغی ببیند که از آن به آسمان برمی خیزد و پس از آن باز نمی گردد، این به عروج روحش به آن و تهی بودن زمانش توضیح داده می شود.

به طور خلاصه، نظر السراج به چهارده معنا تفسیر شده است: پادشاه، قاضی، فرزند، عروسی، ولایت امر بزرگ، شرف، خانه، لذت، علم، مال، حیات طیبه، صیغه، مزیت و چشم‌اندازی که او می‌دید.

منظره فانوس دریایی

و اما نور نور عبد است پس هر زینت و جلالی در آن دیده شود در آن تعبیر می شود و نور نیز عبد است و بحث نور آن مقدم بر ذکر نور است. .

السراج: او جواهر خانه است، پس هر که نقل چراغ را ببیند علم و تعالی پیدا می کند.

اگر در خواب ببیند که چراغی را خاموش می کند، داستان حق را باطل می کند، ولی لغو نمی کند، زیرا خداوند متعال می فرماید: «می خواهند نور خدا را از لبانشان خاموش کنند، خداوند نور خود را کامل می کند. ”

و هر کس در خواب ببیند که روز روشن می شود، در راه، به خاطر قول حق تعالی در دین سخت گیری می کند: «و نورانی برای شما قرار دهد تا راه بروید. ”

اگر در خواب ببیند که شب در چراغ راه می رود، اگر از اهل بیت او باشد، باید تهجد کند وگرنه به چیزی که در آن گیج است هدایت می شود، زیرا تاریکی گیجی و نور هدایت است.

و ممکن است گناه کند، سپس توبه کند. اگر در خواب ببیند که نور از انگشتانش یا از اندامش می تابد، تا زمانی که با دلیل روشن بر آن یقین پیدا نکند، امر مبهمی برایش روشن می شود. وقتی خواب می بیند چراغی دارد که در آن قدرت و علم یا روزی مبارک است. وقتی خواب می بیند، گویی چراغی دارد که نورش مانند نور است. خورشید چون حافظ و تبیین قرآن است و مصباح نور دل و قوت در دین و رسیدن به مطلوب را می افزاید.

و همچنین گفتند که OS پرهیزگار متولد شد، دانشمند، فقیه، یا تاجر سخاوتمند و سخاوتمند.

و هر که در خانه اش نور ببیند فرزندی مبارک برای او متولد شود.

و هر کس در خواب ببیند که چراغ و شمع یا آتشی در دست دارد خاموش می شود و اگر سلطانی غیر مسلح یا تاجری بود که گم شده بود یا اربابی بود که مالش گم شد، خداوند متعال می فرماید: همانطور که آتش را روشن کرد .

لامپ خانه فقط برای خانم متاهل است و بیمار راهنمای سلامت دارد.

و وقتی سوخت می درخشد. نماد تاریکی است.

و زین همه به ظاهر اشیاء پنهان اشاره می کند.

المسراجه: این خانه به درستی قدردانی شد و چه بسا همسرش را نشان داد و چراغی برای شوهرش و شاید چراغ زن بود و فتیله از آن شوهرش بود و شاید پسر او بود که آمد. بیرون از آن. رحم او و شاید چراغ، مظهر هر کسی است که توسط آن هدایت می شود و نور آن از چشم و دیگران روشن می شود.

هر کس چراغ خاموش را ببیند، مریضی که آن را نشان دهد، مانند دانشمند، دانشمند یا کودک، می میرد، یا صاحب آن کور می شود، یا به خاطر گرانی و افزایش آن، بدهکار می شود. منفعت او اگر در خانه اش نور روشنی ببیند زن یا پسرش یادش می آید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای دریافت جدیدترین تعبیر خواب ها آماده اید؟ خیر بله